    From: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiązeczka mieszkaniowa i o dalej?
    Date: Thu, 30 Jan 2003 12:34:46 +0100

    Użytkownik "Jo Joro" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.b3i0n6.20g.jojoro@www.slrn.z.pl...
    > Likwiduję książeczkę mieszkaniową, z której wybiorę 10tyś. PLN. Prosze o
    > poradę gdzie ulokować te pieniądze? Na lokacie rocznej? Może fundusz
    > powierniczy? Niestety nigdy nie interesowałem się tematyką kont, lokat
    > inwestycji i teraz mam mały problem :( Poratujcie dyletanta.
    >
    > Lokaty nie warto zakładać. Ja bym się zainteresował funduszem na Twoim
    miejscu. W zależności od ryzyka jakie Chcesz podjąć wybierzesz sobie jakiś
    (Całkiem niezłe są fundusz papierów dłużnych. Stopy procentowe w Polsce
    konsekwentnie spadają a te fundusze mają jeszcze papiery z przed kilku,
    które są oprocentowane całkiem całkiem, zatem ryzyko jest minimalne,
    korzyści na pewno większe niż lokata). Jeśłi już się Uprzesz przy lokacie to
    tylko bankowość elektroniczna.
    Odwiedź np. strony
    bankier.pl
    expander.pl
    money.pl
    Te stronki rozjaśnią Ci co nieco tą tematykę i pewnie pomogą podjąć jakąś
    decyzje.

    Pozdrawiam
    Toomaas