    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krótka historia przenosin karty : ) (ING)
    Date: Fri, 05 Aug 2005 10:33:37 +0200

    gg napisał(a):

    > I co z tego wynika, że wiesz, jak i tak Cię obrobili z kasy... To tylko
    > dowodzi, że to ja mam rację.

    Nikt mnie nie "obrobił". Po prostu zapłaciłem należne bankowi odsetki,
    rozumiesz? Trochę ich żal, ale trudno, sam zawaliłem. Co nie znaczy, że
    bank mógłby być bardziej elastyczny ;-)

    > Nawet jak znasz wszystkie sztuczki banku to i tak wyciągną Ci kasę z
    > kieszeni. I to właśnie im chodzi.

    Przecież to nie żadne sztuczki, TAK DZIAŁA karta kredytowa! Jak ktoś nie
    rozumie umowy, której podpisuje, to jego problem. Jasne, trzeba
    przeprowadzać jakieś "akcje informacyjne" dla mas w ich własnym
    interesie, ale bez sensu jest robić to w taki sposób jak ty. Zamiast
    wmawiać wszystkim, że KK to narzędzie szatana może lepiej szerzyć o niej
    prawdziwe informacje.

    > Ty uważasz, że to była twoja wina. A to jest pułapka zastawiona przez bank,
    > na którą się dałeś złapać.

    ROTFL

    > I nic Cie to nie nauczyło. Jak zapłacisz kolejny
    > raz frycowe to może zrozumiesz co do Ciebie pisze.

    Zapłaciłem już drugi raz, o czym możesz się przekonać czytając archiwum.
    I nadal uważam, że KK to WYGODNE narzędzie. Trudno, czasem kosztuje, ale
    za wygodę też CZASEM trzeba zapłacić.

    Marek