    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krótka historia przenosin karty : ) (ING)
    Date: Thu, 04 Aug 2005 11:42:11 +0200

    Olgierd napisał(a):

    > Nie rozumiem dwóch spraw: 1) cały czas przyznajesz się do omyłki ale
    > skutkami moralnymi obciążasz bank,

    Hm, wiesz, zawsze jest coś takiego, jak odpowiednie podejście do
    klienta. Po przedstawieniu sprawy na MultiLinii usłyszałem coś, co można
    sprowadzić do: "Przykro mi bardzo, nie mogę przyjąć od Pana żadnego
    zgłoszenia. Dobranoc". Szczerze powiedziawszy liczyłem na potraktowanie
    typu: "W drodze wyjątku, ze względu na ewidentną pomyłkę i dotychczasową
    dobrą współpracę, bank zrzeka się odsetek. Życzymy dalszego miłego
    użytkowania karty", co wydaje mi się - mogłoby mieć miejsce w
    marmurkowym oddziale jakiegoś banku aktywnie walczącego o klienta.
    I bank byłby "zadowolony" - bo nadal karta Multi byłaby moją "główną"
    kartą, na której na prowizjach trochę zarabiają, i ja - bo zostałbym
    potraktowany po ludzku (a nie "zmielony" przez paragrafy).

    Zaznaczam, nie piętnuję banku, krzycząc że "banki to złodzieje". Mają
    prawo policzyć sobie te odsetki, ja je zapłacę, nie ma problemu.
    Rozstajemy się w pokoju - po prostu mam prawo zagłosować nogami ;-)

    A napisałem o tym na grupie tylko ze względu na toczącą się dyskusję (co
    zaznaczyłem w pierwszym akapicie poprzedniego maila).

    > 2) jeśli nie spłaciłeś 50 groszy
    > zadłużenia to w jaki sposób koszy odsetek mogą dojść do wartości rocznej
    > opłaty?

    A wiesz co to Grace Period karty kredytowej? Niespłacenie całości
    zadłużenia powoduje naliczenie odsetek od wszystkich transakcji.

    Marek