    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krokodyl sie zepsul ?
    Date: Wed, 1 Jul 2015 23:55:34 +0200

    "Waldek" mn1kas$it6$...@n...news.atman.pl

    > Nooo "własnej" forsy nie stracilem ... tylko 33.33 nie zyskałem za czerwiec
    > - czyli de facto straciłem :) ... plama na honorze "banko-hobbysty" - LOL

    Tyle, że plama. Ja straciłem naprawdę -- niemal 4 dychy merytoryczne.
    Jest różnica pomiędzy 'biorą' a 'nie dają'.

    Wiewiórki mi nie dały 2 razy po 50. Ale zauważ, że one teraz nikomu już nie dają. ;)

    Gdy Ci nie dają -- nie tracisz, ale gdy zabierają -- tracisz.
    IMO różnica jest, choć niby na jedno wychodzi.

    W Twoim wypadku nie na jedno, bo jest jakiś limit.
    Straciłeś co najwyżej czas na ciułanie -- jeśli ciułałeś.
    Ja nie ciułam. Po prostu łatwiej mi kupić jeden litr mleka
    (za 1,99 pln) w pobliskim PSS niż od razu karton. I łatwiej
    nieć, i świeższe (bo to nie UHT), i przy okazji zaokrągla się...

    W Gołdapi kupowałem ,,naraz'' w wielu sklepach -- bo w tym
    wafle były tańsze, w innym woda, a jeszcze w innym coś innego...

    Możesz pójść do jakiegoś sklepu samoobsługowego, kupić 10 bułek
    (czy 20 paczek kwasku cytrynowego) i za każdą zapłacić osobno. ;)
    (samoobsługowego -- takiego, w którym samemu płaci się)

    > - za rachunki wyjąłem już dostępny limit
    > - ale za "ogonki" jeszcze nie... (8 premii - wpadało przez kolejne m-ce)
    > 33.33 - max miesieczny * 18 m-cy daje ~600
    > ale słusznie - do "wyjecia" jest max 500

    > W czerwcu siakoś się zagapiłem i nie wykręciłem tych 500 zeta kartą
    > chyba za dużo machałem półbankowo-raifiastą KK ;
    > łakomiąc się na pojedyncze złotówki straciłem dziesiątki - LOL
    > ... no i zacząłem też "jeździć toyotą" ;) /super-duet/

    Ja mam już PIN do karty, jakiś kod, ale nie mam loginu.
    Jest wydrukowany na papierze czy jakoś przysyłają?
    Kartę przyślą pocztą?... Jest do mnie jakiś polecony...
    Może to ta karta?

    Nie korzystałem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.