  • 1. Data: 2015-07-01 14:17:52
    Temat: Krokodyl sie zepsul ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Powitac

    Właśnie zagladam w wyciąg i jakoś nie widzę naliczonego bonusa od
    zaokragleń
    płatności karcianymi - cos się zmieniło ?
    - o ile mnie skleroza nie myli to miało trwać przez jakieś 18 m-cy ?
    Od płatności rachunku tez nie dali - no ale tu sie mógł limit wyczerpać
    - ktos pamieta jakie to mialy byc kwoty ? nie 600 i 300 ?

    Pozdro

  • 2. Data: 2015-07-01 15:07:49
    Temat: Re: Krokodyl sie zepsul ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-07-01 o 14:17, Waldek pisze:
> [...]
    > Od płatności rachunku tez nie dali - no ale tu sie mógł limit wyczerpać
    > - ktos pamieta jakie to mialy byc kwoty ? nie 600 i 300 ?

    Ok - odszukałem warunki i ....dałem ciała
    - skleroza sama w sobie nie boli - tylko ew. skutki ;)
    Nie wyrobiłem 500 zeta kartą
    - pomimo 78 zl ogonków, tak wiec premia za czerwiec poszła się pasać :(

    Ps.
    Za płatności rachunkowe dali już w sumie 298,24 - więc tutaj finito...

    Pozdro

  • 3. Data: 2015-07-01 16:42:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mn0omp$sl3$...@n...news.atman.pl

    > Nie wyrobiłem 500 zeta kartą
    > - pomimo 78 zl ogonków, tak wiec premia za czerwiec poszła się pasać :(

    Ta premia (o czym piszesz) ma swe granice, więc jedynie zaokrąglałeś
    za free, ale forsy nie straciłeś, bo i tak nie przeskoczysz pułapu.

    Ja w pierwszym miesiącu nie wlałem 1500 plnów do bajora -- Krokodyle
    kłapały zębiskami... Poszły zaokrąglenia i %% medialne a doszły ;)
    jakieś opłaty za konto czy kartę... :(

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-07-01 22:59:08
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Waldek" mn0omp$sl3$...@n...news.atman.pl

    > Ta premia (o czym piszesz) ma swe granice, więc jedynie zaokrąglałeś
    > za free, ale forsy nie straciłeś, bo i tak nie przeskoczysz pułapu.

    Nooo "własnej" forsy nie stracilem ... tylko 33.33 nie zyskałem za czerwiec
    - czyli de facto straciłem :) ... plama na honorze "banko-hobbysty" - LOL

    - za rachunki wyjąłem już dostępny limit
    - ale za "ogonki" jeszcze nie... (8 premii - wpadało przez kolejne m-ce)
    33.33 - max miesieczny * 18 m-cy daje ~600
    ale słusznie - do "wyjecia" jest max 500

    W czerwcu siakoś się zagapiłem i nie wykręciłem tych 500 zeta kartą
    chyba za dużo machałem półbankowo-raifiastą KK ;
    łakomiąc się na pojedyncze złotówki straciłem dziesiątki - LOL
    ... no i zacząłem też "jeździć toyotą" ;) /super-duet/

    Ps.1
    Krokodyl żadnych opłat nie nalicza bo mam "platynke"
    all za free - warunek to 10k /m-c wpływów (sumarycznie - dowolnych)

    Ps. 2
    Bill Spryciarz to żyje jeszcze ? - dość dawno nie korzystałem
    a chyba pasowałoby odnowić znajomości ... ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2015-07-01 23:55:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mn1kas$it6$...@n...news.atman.pl

    > Nooo "własnej" forsy nie stracilem ... tylko 33.33 nie zyskałem za czerwiec
    > - czyli de facto straciłem :) ... plama na honorze "banko-hobbysty" - LOL

    Tyle, że plama. Ja straciłem naprawdę -- niemal 4 dychy merytoryczne.
    Jest różnica pomiędzy 'biorą' a 'nie dają'.

    Wiewiórki mi nie dały 2 razy po 50. Ale zauważ, że one teraz nikomu już nie dają. ;)

    Gdy Ci nie dają -- nie tracisz, ale gdy zabierają -- tracisz.
    IMO różnica jest, choć niby na jedno wychodzi.

    W Twoim wypadku nie na jedno, bo jest jakiś limit.
    Straciłeś co najwyżej czas na ciułanie -- jeśli ciułałeś.
    Ja nie ciułam. Po prostu łatwiej mi kupić jeden litr mleka
    (za 1,99 pln) w pobliskim PSS niż od razu karton. I łatwiej
    nieć, i świeższe (bo to nie UHT), i przy okazji zaokrągla się...

    W Gołdapi kupowałem ,,naraz'' w wielu sklepach -- bo w tym
    wafle były tańsze, w innym woda, a jeszcze w innym coś innego...

    Możesz pójść do jakiegoś sklepu samoobsługowego, kupić 10 bułek
    (czy 20 paczek kwasku cytrynowego) i za każdą zapłacić osobno. ;)
    (samoobsługowego -- takiego, w którym samemu płaci się)

> [...]

    > łakomiąc się na pojedyncze złotówki straciłem dziesiątki - LOL
    > ... no i zacząłem też "jeździć toyotą" ;) /super-duet/

    Ja mam już PIN do karty, jakiś kod, ale nie mam loginu.
    Jest wydrukowany na papierze czy jakoś przysyłają?
    Kartę przyślą pocztą?... Jest do mnie jakiś polecony...
    Może to ta karta?

    Nie korzystałem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-07-02 08:58:50
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Wiewiórki mi nie dały 2 razy po 50. Ale zauważ, że one teraz nikomu już
    > nie dają. ;)

    Wiewiórki juz nie dają ... bo robią po francusku ? ;)
    - aż od tego zzieleniały ;)

    > Gdy Ci nie dają -- nie tracisz, ale gdy zabierają -- tracisz.
    > IMO różnica jest, choć niby na jedno wychodzi.

    Jest - mniej boli ;)

> [...]
    > (za 1,99 pln) w pobliskim PSS niż od razu karton. I łatwiej
    > nieć, i świeższe (bo to nie UHT), i przy okazji zaokrągla się...

    Nie "ciułam" jakoś specjalnie - większość operacji mam po 11zl
    codziennie jedna (w dni robocze), z czego 4 ląduje w ogonkach
    do tego jeszcze jakieś drobne zakupy ... 20 dni roboczych + 1 tankowanie
    i 500 spoko się robiło - nawet nie sprawdzałem.
    - no ale przez sklerozę zatankowałem Toyotą
    i premia ogonkowa poszła się solić albo pieprzyc - jak kto woli
    ?? - RUTYNA mnie zgubiła - ?? - LOL

    > Ja mam już PIN do karty, jakiś kod, ale nie mam loginu.
    Login masz w umowie - nr. klienta

    > Jest wydrukowany na papierze czy jakoś przysyłają?
    przysylaja telekod - jest potrzebny do wygenerowania hasla
    & aktywacji konta - logowanie to haslo+token

    > Kartę przyślą pocztą?... Jest do mnie jakiś polecony...
    Tak pocztą ale raczej nie poleconym
    - pin sobie sam wygenerujesz/zmienisz w banku

    > Nie korzystałem.

    Jak już krokodyl zje swoje cofki z rachunków
    to możesz ew. do Billa zawozić płatności - Toyotą ? ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2015-07-02 20:50:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mn2nfa$pvi$...@n...news.atman.pl

    > Login masz w umowie - nr. klienta

    OK -- zalogowałem się.

    > przysylaja telekod - jest potrzebny do wygenerowania hasla
    > & aktywacji konta - logowanie to haslo+token

    OK. Zapewne uda się kolejnym razem...

    > Tak pocztą ale raczej nie poleconym
    > - pin sobie sam wygenerujesz/zmienisz w banku

    > Jak już krokodyl zje swoje cofki z rachunków
    > to możesz ew. do Billa zawozić płatności - Toyotą ? ;)

    Obejdę się bez Billa.
    Dorzucę jeszcze bony z Sygmy -- dostałem dziś 2 hektopln...

    -=-

    Nie wiem, które pokrętła wybrać w Tojocie...
    Na samym dole ulokowane jest coś na 80 dni -- to
    wybrać i wlać maksymalnie 7 kilko? Na 3.25%?

    Jeśli tak -- co wybrać następnie?
    Jakieś mniej niż 3% na 4 miesiące?
    Jeśli tak -- gdzie tego szukać?...

    Nie chcę zapłacić mandatu -- jak Ty w Krokodylu...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-07-02 20:51:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    Jakieś mniej niż 3% na 4 miesiące?
    Jeśli tak -- gdzie tego szukać?...

    Nie chcę zapłacić mandatu -- jak Ty w Krokodylu...
    [słusznie go ukarali -- znęcał się nad zwierzętami...
    podkradał jedzenie... ja samochodu z paliwa nie chcę
    okradać... nie na alkohol ta Toyota...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'