    From: "VigoX" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w PKO BP
    Date: Fri, 24 Mar 2006 08:25:58 +0100

    Użytkownik "Leo" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e0069n$gmr$1@news.lublin.pl...
    | Witam,
    |
    | mam tam kredyt hipoteczny i niedawno obiła mi sięo uszy informacja że
    można
    | próbować negocjować z bankiem zmniejszenieoprocentowania. Spłacam zawsze
    na
    | czas i zawsze więcej niż wynika to z wezwania, tak więc nie mogą mi
    zarzucić
    | że jestem jakimś nieuczciwym kredytobiorcą lub krętaczem. Domyślam się że
    | nie jest to taka super prosta sprawa, ale może ktoś z Was się z tym już
    | spotkał? To że bank jest ten a nie inny to chyba też nie ma wielkiego
> [...]

    tez mam i ddzwonilem do nich w tej sprawie. Odpowiedzia bylo ze jedyna
    mozliwoscia obnizenia oprocentowania jest zaciagniecie nowego kredytu z
    nizszym oprocentowaniem i splacenie tego z wyzszym.

    Moze jesli bym sie tam pofatygowal osobiscie rozmowa inaczej by sie
    potoczyla.
    Daj znac jak dowiesz sie czegos innego.

    Vx