  • 1. Data: 2002-06-11 05:15:02
    Temat: Kredyt w Millenium
    Od: "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl>

    Podzielcie sie swoimi wrazeniami z brania kredytu mieszkaniowego w
    Millenium.
    Czy poza wymaganiami z ulotek pojawiaja sie jakies zasadzki?
    Szczegolnie w przypadku wysokich kredytow. Wiem, ze cos juz na grupie
    bylo, ale chcialabym sobie wszystko poukladac. Wszystkie glosy mile
    widziane.

    Pozdrawiam
    Zuzia przed kredytem...

  • 2. Data: 2002-06-11 05:50:37
    Temat: Re: Kredyt w Millenium
    Od: c...@i...pl

    On Tue, 11 Jun 2002 05:15:02 GMT, "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >Szczegolnie w przypadku wysokich kredytow. Wiem, ze cos juz na grupie
    >bylo, ale chcialabym sobie wszystko poukladac. Wszystkie glosy mile

    - jest ubowiązkowe ubezpieczenie na życie (co ma jednak plusy, jak się
    komuś zejdzie ze świata ;)
    - długi czas rozpatrywania wniosku
    - ale za to najtaniej w Polsce w chf

  • 3. Data: 2002-06-11 06:52:36
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > - jest ubowiązkowe ubezpieczenie na życie (co ma jednak plusy, jak się
    > komuś zejdzie ze świata ;)
    > - długi czas rozpatrywania wniosku
    > - ale za to najtaniej w Polsce w chf

    Czy mozecie napisac ile mozna czekac na przyznanie kredytu. Czekam juz 7
    tygodni - czy to jeszcze dlugo potrwa?

    Bart

  • 4. Data: 2002-06-11 09:10:50
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Podzielcie sie swoimi wrazeniami z brania kredytu mieszkaniowego w
    > Millenium.

    Tydzień temu dostałem kredyt na 120 tys. zł w CHF. Czas oczekiwania na
    decyzję kred. - miesiąc. Pułapki, hmm..uzezp. na zycie, ubezpieczenie od
    podwyższonego ryzyka do czasu wpisu hipoteki do KW. Jest produkt, o którym
    nie mówi się w Millenium głośno, to "kredyt dla młodych kredytobiorców". Ja
    wiedziałem, nacisnąłem i dostałem. Czy się różni? minimum 10% wpłata własna
    i kredyt na 30 lat, oprocentowany w CHF na jakieś 3,89%. Polecam. Trzeba
    tylko cisnąć. Jak ktoś chce namiary na dobrego doradcę z centrali a nie z
    oddziału to pytać na priv (w...@w...pl). Ogólnie miałem dużo
    stresu bo terminy goniły, ale jak zdecydowanie zażądałem dopowiedzi to w
    ciągu 3 dni była decyzja.

    Pozdrawiam

    Wito

  • 5. Data: 2002-06-11 09:22:56
    Od: <k...@g...pl>

    NO i jeszcze uwaga: szybciej możesz go dostać (zarówno pod wzgl. zdolności
    kred., ale przede wszystkim CZASU) - jak masz już (lub właśnie zakładasz)
    Unikonto Premium: żeby go założyć, to śr. saldo (uwaga - MIllenium czasem źle
    liczy: najlepiej samemu policzyć w Excelu!!!) z 3 ost. m-cy: min. 10.000 zł.
    Konto drogie - 40 zł (jak saldo na m-c pon. 5000 zł), ale w kontekście kr. m. -
    dobre rozwiązanie. No i Goldy kr. dostajesz bez problemów.
    Naciskając i pewne sprawy załatwiając indywidualnie (nie czekając na bank - np.
    wycena) można ten kredyt dostać w niewiele ponad 2 tygodnie!!
    Jak chcesz coś jeszcze wiedzieć - pisza na priva.
    Pzdr.

  • 6. Data: 2002-06-11 12:02:43
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
    źle
    > dobre rozwiązanie. No i Goldy kr. dostajesz bez problemów.

    A to niby dlaczego posiadanie Unikonta Premium ma przyspieszać całą
    procedurę, co ??? Pierwsze słyszę. Tym bardziej, że jak dostanie się do tego
    konta złote karty (w tym przypadku 10-15 tys. pln limitu na kartę) to o
    tyle właśnie spada zdolność kredytowa kredytobiorcy......... Dlatego
    ubiegając się o kredyt na mieszkanie trzeba unikać posiadania czegokolwiek
    innego związanego z hasłem "kredyt" - czy to będzie KK czy debet w koncie.
    A co do szybkości załatwiania kredytu w Millennium - to trwa przeciętnie ok.
    1 miesiąca. Krócej raczej nie. No i trzeba liczyć się ciągłym donoszeniem
    dokumentów itd. Ale jak ktoś ma czas - to chyba warto, szczególnie przez ten
    % w CHF.

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 7. Data: 2002-06-11 12:09:18
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik Wito <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae4f16$c59$...@n...tpi.pl...

> [...]
    własna
    > i kredyt na 30 lat, oprocentowany w CHF na jakieś 3,89%.

    Nie wiem skąd toposądzenie, że niby Millennium "głośno o tym nie mówi" ?
    Akurat w tym przypadku nie ma nic do ukrycia. Kredyt na tych warunkach mogą
    dostać osoby przed 28 rokiem życia. I nie ma potrzeby "cisnąć". Bo to jest
    logiczne: masz do 28 lat - dostajesz na max 30 lat + 10% udziału własnego;
    jesteś starszy - to max. 25 lat i 20% udziału. I to wszystko.
    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 8. Data: 2002-06-11 19:34:06
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl>

    > wycena) można ten kredyt dostać w niewiele ponad 2 tygodnie!!
    > Jak chcesz coś jeszcze wiedzieć - pisza na priva.

    Bardzo duże znaczenie ma to w jakim oddziale złożysz papiery!
    (tak z autopsji - po porównanie rozpatrywania kredytu złożonego w W-wie i
    znajomego który złożył na śląsku)

    Przy dużych kwotach i tak większość kredytów rozpatruje W-wa (i tu termin 2
    tygodnie jest realny ;-)), ale jak Ci w oddziale powiedzą że dokumenty
    rozpatruje analityk w Katowicach to możesz się się przygotować na WSZYSTKO!
    Donoszenie sterty dokumentów nikomu do niczego nie potrzebnych, seryjne
    odpowiedzi w stylu: "niestety nic jeszcze nie wiemy, bo nie mozna się
    skontaktować z osobą która się tym zajmuje..." itd... No, a po 2,5 m-cach
    będziesz miał już kompletny obraz "prostego bankowania w Millennium" ;-)))

    Reasumując - jak Ci się nie spieszy i nie grożą Ci karne odsetki za nie
    dotrzymanie terminu, to warto!

  • 9. Data: 2002-06-13 09:46:54
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "Piotr M." <m...@g...pl> wrote in message
    > Nie wiem skąd toposądzenie, że niby Millennium "głośno o tym nie mówi" ?
    > Akurat w tym przypadku nie ma nic do ukrycia.

    Idź do oddziału i zapytaj o taki kredyt, a później pisz takie mądrości.
    Pytałem w dwoch oddziałach w W-wie (Jerozol i Marszałk.). Odpowiedź była
    standard: 20 lat i 20 %. Przeszukaj internet, jak znajdziesz, stawiam
    browar. Nie napisałem, że ukrywają i nikt o tym nie wie. Chodzi o sklalę.
    Jak reklamowany i promowany jest standard Millekr. Dom a jak jego opcja dla
    młodych.

    pzdrw

    MW

  • 10. Data: 2002-06-14 09:30:24
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik Wito <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae9prn$cdh$...@n...tpi.pl...
    .

> [...]
    > browar. Nie napisałem, że ukrywają i nikt o tym nie wie. Chodzi o sklalę.
    > Jak reklamowany i promowany jest standard Millekr. Dom a jak jego opcja

    Może już młodo nie wyglądasz ;)) i dlatego otrzymałeś taką standardową
    odpowiedź. A co do reklamy - reklama jest przecież jedna, wspólna dla
    obydwu wariantów. Nic w niej nie ma o wieku itp. Millennium nie reklamuje
    swojego kredytu z podziałem na "młodych" i "starych". Kieruje swój produkt
    do wszystkich. A "selekcja" według wieku odbywa się w oddziałach. Sam byłem
    kilka razy świadkiem jak na pytanie o maxymalny okres kredytowania pracownik
    pytał o wiek potencjalnego kredytobiorcy i wtedy dopiero udzielał adekwatnej
    odpowiedzi. To tyle.......

    Pozdrawiam
    Piotr M.