  • 1. Data: 2002-06-10 20:27:18
    Temat: Kredyt gotówkowy - gdzie wziąć???
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    Witam.

    Pilnie potrzebuję gotówki. Pomyślałem o kredycie gotówkowym, tylko nie wiem
    czy gdzieś taki dostanę. Chodzi mianowicie o wysokość moich zarobków.
    Zarejestrowany jestem na najniższej stawce (około 550 zł netto). Zarabiam
    ciut więcej, jednak w papierach jest to co napisałem.
    Interesowałby mnie kredyt na 8 do 10 tys. zł; na 3 (lub lepiej 4) lata.
    Jestem praktycznie na utrzymaniu rodziców, wskutek czego cała wypłata i tak
    jest dla mnie. Jestem w stanie również, przedstawić bankowi 2 poręczycieli.
    Tylko, teraz pytanie: jaki bank udzieli mi kredytu??? Odrzucam odrazu
    Citibank, bo z tego co się dowiedziałem, wymagają min. 1850 zł netto
    miesięcznych zarobków.

    Pozdrawiam
    Jacek S.

  • 2. Data: 2002-06-10 20:52:35
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy - gdzie wziąć???
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@b...pl> napisał w wiadomości ...
    > Witam.
    >
    > Pilnie potrzebuję gotówki.(...) Odrzucam odrazu
    > Citibank, bo z tego co się dowiedziałem, wymagają min. 1850 zł netto
    > miesięcznych zarobków.

    Obawiam się, że będziesz musiał "odrzucić" także inne banki.
    Pozostają ogłoszenia w prasie typu "Kredyt bez zdolności...."
    JO

  • 3. Data: 2002-06-10 22:13:48
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    Do 5 tys na okolo 2lata masz szanse dostac ale watpie zebys cos wiecej
    uzyskal.
    Kwestia czy posiadasz w danym banku konto, czy jakis ruch byl na tym koncie
    generowany itp.
    "Obcym" banki zadko daja 10 tys z takimi dochodami, ale probowac nie
    zaszkodzi.
    Jak dobrze umotywujesz pozyczke jest szansa ze ktos Ci pozyczy.

    Powodzenia

    Pzd Travis