    From: "Maurycy" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w KB - (nie)kompetencje pracownikow
    Date: Fri, 16 May 2003 11:59:15 +0200

    Wielkie dzieki raz jeszcze!!! :)

    Wyglada na to, ze zadna z osob pracujących w działach kredytowych w
    oddziałach KB, które odwiedzilem (a byłem w trzech oddziałach) nie zna tego
    podanego przez Ciebie wzoru :( - ehhh te kometencje... a w zasadzie ich
    brak...

    > Niestety dokładnie tak ale te odsetki możesz sobie prosto policzyć. Poza
    tym
    > nie wyobrażam sobie sytuacji abyś z ODPOWIEDNIM wyprzedzeniem nie został
    > poinformowany o ich wysokości przez bank.

    Jak wspominałem dostalem kartke z wydrukowanymi odsetkami za najblizsze 3
    miesiace, o ktora sie zreszta musialem upominac, gdyz pani zapomniala do
    mnie zadzwonic, ze juz jest...

    Kwoty za drugi i trzeci z kolei miesiac byly przekreślone i poprawione
    długopisem na zgodne z moimi wyliczeniami (no prawie, jest 1PLN roznicy, ale
    to pewnie kwestia przyjecia przez Bank jakis zaokraglen w czasie obliczen).
    Za to kwota za ten pierwszy niepelny miesiac rozni sie o 8PLN na moja
    niekorzysc. No ale jak to pani powiedziala, kwoty sa takie tylko
    przyblizone, bo wlasciwe poda system w dzien splaty... (a widac pani nie
    byla w stanie jej obliczyc i poprawic dlugopisem). Dzisiaj jest dzien
    splaty, ale jeszcze nie pobrali sobie tej kwoty, wiec nie moge jeszcze
    sprawdzic...

    Serdecznie pozdrawiam,
    Maurycy