  • Data: 2002-03-04 17:11:49
    Temat: Re: Kredyt w Inteligo
    Od: "minik" <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinny, bo jak zakładał, to 1 karta miała być bezpłatna przez 2 lata.
    > (oczywiście gwarancji nie było).
    No wiec o co sie pluc skoro nie bylo tego w umowie? =)

    > Wtedy było 16,5 %, była konkurencja,
    > lokowanie dawało większe profity.
    > karta była dodatkiem.
    > Obecnie utrzymywanie takiego konta generuje jedynie koszty.
    A poza LG, mBankiem i VW ile jeszcze wyliczysz bankow ktore oferuja za free
    konto i karte? Czy 11,88 zl rocznie to jest az tak duzo?

    > Smieszne jest postępowanie banku,
    > który przyciąga takich "smiesznych" ludzi do banku.
    > A zapłacą za to obecni klienci (i ew. nowy nabywca banku).
    To jest akcja marketingowa majaca na celu zdobyc klientow a nie zachlancow.

    > Jest zasada, że jak dają to brać, jak biją to uciekac.
    > Ludzie zachowują sie racjonalnie.
    Dziwne, ze niektorzy potrafia miec konta w bankach przez lata, mimo iz
    zmieniaja sie prowizje i zasady...

    > Uważasz, ze jak ktoś dostał 50 zł, to ma moralny obowiązek milczeć
    > i płacic za usługi których (naprawdę) nie potrzebuje ?
    > Dla mnie to jest dopiero śmieszne.
    Oczywiscie ze nie moze milczec, pod warunkiem, ze chce byc PRAWDZIWYM
    klientem banku.

    --

    m...@m...net