  • 1. Data: 2003-11-20 21:01:21
    Temat: Kredyt samochodowy w PEKAO - ciekawostka :)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Kończę właśnie spłacam kredyt samochodowy w PEKAO. Dzisiaj z ciekawości
    poszedłem zapytać ile by mnie kosztowała wcześniejsza spłata kredytu.
    Okazało się, że musiałbym zapłacić za wcześniejszą spłatę 300zł, podczas gdy
    w sumie do końca kredytu mam ok. 100zł odsetek.
    Na moje pytanie czy mogę spłacić teraz po atrakcyjnym kursie (bo mi nikt nie
    zabroni przecież) i poczekać aż kredyt się skończy - Pani nie umiała
    odpowiedzieć :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-11-20 22:47:41
    Temat: Re: Kredyt samochodowy w PEKAO - ciekawostka :)
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    nie
    > zabroni przecież) i poczekać aż kredyt się skończy - Pani nie umiała

    Wydaje mi sie, ze nalezy w takich niejasnych i nieprecyzyjnych przypadkach
    stosowac procedure pozostawienia niesplaconego 1 grosza i splacac go zgodnie
    z terminem umowy.

    marekz