  • Data: 2006-06-09 08:07:35
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w Multi - ktoś korzysta?
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Heh :)
    >
    > Myślę o tym jako o zamienniku kredytu samochodowego. Pewnie trudniej
    > załatwić, ale prościej spłacić. I tak się zastanawiam czy:
    >
    > 1) to wygląda jak limit debetowy, tzn. zwiększa mi się kwota dostępnej
    > kasy
    tak, jak wpływa kasa na konto zwiększa się dostępny limit
    > 2) naliczane są odsetki tylko od oprocentowanej części kredytu
    od wykorzystywanej części kredytu
    > 3) czy trudno to załatwić
    mojej ma mamie na dowód 4x wpływy, ja mam w mbanku na podstawie historii
    > 4) czy są jakieś tricki, haczyki i wpadki, których na pierwszy rzut
    > oka nie widać?
    hmm, faktycznie trochę ciężko spłacić, odsetki w sumie nie wielkie jakieś mi
    liczą więc nie czuję ciśnienia

    w mbanku przez pierwsze 6m-cy masz < 10%, a jak potem weźmiesz KK złotą 125zł
    to i przez pozostały okres % się nie zmienią. Trzeba tylko policzyć czy się opłaca
    A potem może przeniosę się do millenium - wydzwaniają do mnie że o 3% mogę
    mieć niższe oprocentowanie (ale nie niższe niż 10%)
    IMHO całkiem dobra alternatywa dla kredytu samochodowego, jeżeli nie wydajsze
    całej pensji, od razu to % wychodzą mniejsze, bez żadnych opłat wstępnych,
    ubezpieczeń itp
    Inna opcja - można przeniosą kredyt hipoteczny do mbanku/multi i mieć dość
    tani kredyt. Oczywiście wszystko zależy o jakich kwotach kredytu mówimy

    P. Arek