  • 1. Data: 2008-02-17 18:01:02
    Temat: Kredyt na DG prowadzoną dopiero 6 miesięcy
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    Witam,
    zacząłem przekopywać oferty banków, ale może ktoś ostatnio przerabiał temat
    i pomoże.
    Prowadzę działalność gospodarczą (budowlanka) od zalewie 6 miesiecy. Banki
    jak widzę wymagają minimum 12 miesiecy. Czy wszystkie, czy też któryś
    obniżył pułap? Zus i podatki płacę na bieżaco.

  • 2. Data: 2008-02-17 18:37:32
    Temat: Re: Kredyt na DG prowadzoną dopiero 6 miesięcy
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > jak widzę wymagaj? minimum 12 miesiecy. Czy wszystkie, czy też który?
    > obniżył pułap? Zus i podatki płacę na bieżaco.

    Zaden bank nie odmowi ci kredytu o ile przedstawisz stosowne
    zabezpieczenie, które da się łatwo zwindykować i jest warte wiecej niz
    kredyt. Jesli cos takiego masz to musisz indywidualnie rozmawiac z
    kredytowcami, bo z tego co widac to nic z standardowej oferty ci nie
    dadzą.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-02-18 10:04:10
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Prowadzę działalność gospodarczą (budowlanka) od zalewie 6 miesiecy. Banki
    > jak widzę wymagają minimum 12 miesiecy. Czy wszystkie, czy też któryś
    > obniżył pułap? Zus i podatki płacę na bieżaco.

    na pewno 12?? kolega ostatnio szukał i większość chciało 6 mies. dogadał się
    w "swoim" banku mimo 4 miesięcy działalnośći
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2008-02-19 14:45:45
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Sporo banków oferuje pozyczkę hipoteczną pod zastaw posiadanej przez Ciebie
    nieruchomości.
    Santander, BPH BH, Polbank, ...
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-02-23 15:43:58
    Od: "Tania hipoteka" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jesli mowisz o kredycie hipotecznym po 6 miesiacach Kredyt Bank i PKO BP (ale
    tam haczyk przy liczeniu zdolnosci).
    Poza tym na zasadzie odstepstwa: Millennium, Dombank, Noble Bank.