  • 1. Data: 2003-06-20 05:52:42
    Temat: Kredyt mieszkaniowy/pożyczka pod hipotekę
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

    Witam wszystkich

    Znalazłem w Fortis Banku kredyt mieszkaniowy pod hipotekę ale jest możliwość
    zaciągnięcia na dowolny cel czyli pożyczka
    Zainteresował mnie szczególnie Frank szwajcarski.
    W 1 roku 1,88 %
    Po 1 roku 4,88 %

    0 za rozpatrzenie wniosku i za wcześniejszą spłatę.
    Tyle z reklamówki. W poniedziałek wybieram się do banku po szczegóły.

    Co sądzicie o tym banku i o tekiej pożyczce?

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2003-06-20 06:03:04
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy/pożyczka pod hipotekę
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

    Użytkownik "Michał Krzemiński" <n...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tyle z reklamówki. W poniedziałek wybieram się do banku po szczegóły.
    >
    > Co sądzicie o tym banku i o tekiej pożyczce?

    Dodam jeszcze że z ulotki wynika że oprocentowanie jest oparte na LIBOR 6M +
    marża

  • 3. Data: 2003-06-20 07:28:12
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy/pożyczka pod hipotek
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Rozboj w bialy dzien !!!!
    Pierwszy rok tylko dla zachety dla naiwnych. Jak to ladnie wyglada 1,88%
    (schodza ci z marza do 1,5%)
    Ale juz po roku oddasz im wszystko z nawiazka (0,38 + 4,5% marzy). Jednym
    slowem sciema. Daj sobie spokoj. Poszukaj w innych bankach, ktore maja
    zdecydowanie lepsza oferte w CHF np. BPHPBK.
    Zasada podstawowa nie daj sie skusic na promocje.

  • 4. Data: 2003-06-20 08:18:32
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > zdecydowanie lepsza oferte w CHF np. BPHPBK.
    > Zasada podstawowa nie daj sie skusic na promocje.

    W pełni potwierdzam. Każdą "promocję" w przypadku długoterminowych kredytów
    omijaj z daleka. Tensor1

    PS. Jak bierzesz kredyt na rok to korzystaj natychmiast.

  • 5. Data: 2003-06-20 09:03:11
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

> [...]
    kredytów
    > omijaj z daleka. Tensor1
    >
    > PS. Jak bierzesz kredyt na rok to korzystaj natychmiast.

    Takl tylko problem polega na tym że ja potrzebuję pożyczkli a nie kredytu
    Nie kupuję kieszkania tylko chcę spłacić jeszcze droższe kredyty.
    Teraz płacę 21% w złotówkach więc 4,88 a jak widziałem na stroni9e banku
    4,32 to dla mnie 60% mniejsze miesięczne obciążenie.
    Kredyt chcę na taki sam okres jak dotychczasowy więc dłużej nie będę spłacał
    Pytałem w BPHPBK i mają konsolidacyjny na ok 7% a w GE Mieszkaniowym nawet
    8%
    więc 4,32 wydawało mi się tanim.

    PS
    Może macie namiary na tanie kredyty konsolidacyjne.

  • 6. Data: 2003-06-21 14:51:07
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    . Poszukaj w innych bankach, ktore maja
    > zdecydowanie lepsza oferte w CHF np. BPHPBK.

    i koniecznie zorientuj się w dotychczasowych kursach walut w poszczególnych
    bankach
    Czy tylko mnie się tak wydaje czy też banki mając wcześniej wiedzę na temat
    daty i wysokości rat np w CHF windują cenę sprzedaży dewiz tej waluty (mam
    porównanie HVB kontra BPHPBK i wychodzi mi że co miesiąc BPH kantuje mnie na
    kilkanaście do kioluidziesięciu złotych - jeszcze nie zdarzyło się, żeby BPH
    miało kurs korzystniejszy niż HVB do którego muszę oddawać CHF.
    Tak więc korzystne procenty w BPH to nie wszystko niestety...

    pozdrav
    eva

  • 7. Data: 2003-06-23 07:46:42
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Owszem ze BPHPBK cie kantuje gdyz ma bardzo sztywne reguly dotyczace
    wczesniejszych splat. Mozesz to zrobic tylko w momencie splaty zwyklej raty
    a nie w dowolny dzien w ktory pasuje ci kurs.
    Wniosek: musza manipulowac kursami.
    Ale chyba wszystkie banki manipuluja widelkami kursowymi na swoja korzysc,
    tak zeby wyjsc jak najlepiej.

  • 8. Data: 2003-06-23 09:19:11
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wniosek: musza manipulowac kursami.
    > Ale chyba wszystkie banki manipuluja widelkami kursowymi na swoja korzysc,

    Wszystko fajnie ale jak już wczesniej pisałem mam pożyczke a nie kredyt
    (pożyczka na dowolny cel pod zastaw hipoteki)
    Więc niskie oprocentowanie na kredytach mieszkaniowych mnie nie interesuje
    bo jak dotyczczas to FORTIS jest jedynym bankiem jaki znam który nie
    rozgranicza pomiędzy pożyczką a kredytem.
    W BPH kredyt konsolidacyjny jest udzielany na zasadach innych niż kredyt
    mieszkaniowy (dużo wyższe oprocentowanie).

    Może ktoś zna inne banki udzielające konsolidacyjnego kredytu lub pożyczki
    na dowolny cel pod zastaw hipoteki na zasadach procentowych podobnych do
    tanich kredytów mieszkanoiwych?

    Pozdrawiam
    MK

  • 9. Data: 2003-06-23 15:36:18
    Od: t...@p...onet.pl

    > Może ktoś zna inne banki udzielające konsolidacyjnego kredytu lub pożyczki
    > na dowolny cel pod zastaw hipoteki na zasadach procentowych podobnych do
    > tanich kredytów mieszkanoiwych?

    Zobatrz pożyczka hipotecja AMBICJA w Kredyt Banku:

    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/kredyty_pozyczki/p
    ozyczka_hipoteczna/pozyczka_hipoteczna_ambicja

    (wejdź do pliku "Oprocentowanie")

    Może nie najlepiej ale:

    USD LIBOR1M+4,50% = 5,78%
    EUR EURIBOR1M+3,50% = 5,83%