    From: "evelyna" <e...@r...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy a zanizone zarobki w umowie o prace
    Date: Wed, 14 Jan 2004 12:32:32 +0100

    Użytkownik "Darkelf" <l...@l...ekoset.pl> napisał w wiadomości
    news:bu1rgp$pv1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam taki 'maly' problem. Przymierzam sie zakupu domu z rynku wtornego. I
    > chcialbym go skredytowac. Tu sie jednak zaczynaja schody. Mimo iz zarobki
    > mam dobre, na umowie o prace widnieje magiczna suma 800 brutto. I teraz
    > jesli obojetnie ktory bank, zacznie mnie weryfikowac bede dla niego marnym
    > klientem. Ma ktos moze jakis pomysl, jak zwiekszyc swa wiarygodnosc dla
    > banku? Jak ich przekonac iz mimo sumy na umowie stac mnie 'spokojnie' zeby
    > placic rate 700-800 zl co miesiac. Moze wiecie ktory bank nie sprawdza
> [...]

    O ile sie nie myle to banki nie sprawdzaja jaka kwote pracodawca wpisal na
    twojej umowie, tylko srednia zarobkow z
    ostatnich klilku miesiecy. Innymi slowy osoba z kadr, ktora bedzie
    wypelniala Twoje zaswiadczenie o zarobkach wpisze cale wynagrodzenie ktore
    otrzymujesz. Chyba ze te pieniadze ktore dostajesz poza 800 zl , to jakas
    kaska "dodatkowa" - nieudokumentowana...
    pozdr.
    ewelina