  • Data: 2019-11-15 14:01:19
    Temat: Re: Kredyt indeksowany - zwrot spreadu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'TomN'" napisał w wiadomości grup
    .invalid.191115.invalid...
    z w <news:5dce968f$0$519$65785112@news.neostrada.pl>:

    >Do wyroku TSUE nie wiedziałes, że bank nie umiał, i dopiero wyrok ci
    >uświadomił? Ciekawe...

    Konsument ma prawo byc niekumaty, a unijne prawo go chroni :-)

    >Ciekawe jest też, to, że jak byłeś potrzebowski, to nie przeszkadzało
    >ci, ze
    >bank cie dyma...

    A moze i przeszkadzalo, tylko co mial zrobic ?
    Dalo sie wynegocjowac z bankiem "to wpiszmy kurs w/g NBP i podniesmy
    prowizje o 1%" ?

    Poza tym ... historia dowodzi, ze kurs NBP nie zawsze jest miarodajny,
    bo za PRL to kursow bylo duzo :-)

    No i ... jak sie podpisywalo, to bank mowil "alez nasze kursy sa
    rynkowe, i takie pozostaja, bo chcemy zarabiac na wymianie".
    A potem sie okazalo, ze mozna wprowadzic osobną tabele, i to
    bynajmniej wcale nie prefefencyjna ...

    J.