    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt i konto w upadajacym banku
    Date: Fri, 20 Feb 2009 14:04:06 +0100

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:gnm8li$999$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > te 8% szybko sie skończy - a zarobek przez rok nie pokryje kosztów
    > obsługi hipoteki w porównaniu do kupna bez hipoteki
    > chyba, że stracisz prace i rząd będzie przez rok płacił za Ciebie raty jak
    > obiecuje - znając pomysłowość Polaków, to sie zaczną wtedy jaja....

    ale zanim sie "skończy" (zapisałem w umowie że moge spłacić cześć lub całość
    bez prowizji) jestem o te kilkaset złotych do przodu względem wariantu bez
    kredytu.
    Zauważ że podałem wariant (8%) inwestycji w maksymalnie bezpieczny
    instrument w postaci lokaty.
    Jesli ktoś notuje wyższe stopy zwrotu to przy zakupie nieruchomości do
    zamieszkania warto sie nad takim wariantem zastanowić.

    Anyway .. też kiedyś myślałem że kredyt sam w sobie to zło diabelskie...

    george