  • Data: 2009-02-20 17:20:55
    Temat: Re: Kredyt i konto w upadajacym banku
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <g...@o...pl> wrote in message
    news:7154.00000186.499ee29d@newsgate.onet.pl...

    > Powiedz mi jakie to obligacje i w jakiej perspektywie czasowej jest
    > gwarantowane
    > 8% rocznie - chętnie kupię, bo lokat na 8 już nie widzę.

    chcesz coś udowodnic ? gwarancji nie masz żadnych...
    Osobiscie stosuje "aktywne" zarządzanie własnym portfelem osiągając wymaganą
    stopę zwrotu.
    Jeśli masz wątpliwości że tego sie "nie da zrobić" to proponuje nie bawić
    sie w tego typu akcje.
    A co do porad... skoro RPP zapowiadała cykl obniżek stóp to praktycznie na
    większości obligacji zerokuponowych osiągnąłbyś > 8% w skali roku ( np.
    OK0709 2,8% w skali 3M )...

    george