  • Data: 2009-02-21 01:22:26
    Temat: Re: Kredyt i konto w upadajacym banku
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > chcesz coś udowodnic ? gwarancji nie masz żadnych...

    O ten komentarz mi chodziło: że twój projekt nie ma żadnych gwarancji
    powodzenia. Chciałem tylko zarobic 8% w skali roku i liczyłem na radę. Ale
    zainwestowac "bez żadnych gwarancji" to sam umiem.

    > Osobiscie stosuje "aktywne" zarządzanie własnym portfelem osiągając wymaganą
    > stopę zwrotu.

    Więc Ciebie po prostu stac na realizowanie własnego pomysłu.

    Jeszcze mnie zaciekawiło: czy każdy stosujący "aktywne zarządzanie portfelem"
    wychodzi na tym lepiej niż na trzymaniu pieniędzy w szufladzie?