  • 11. Data: 2014-06-11 23:52:53
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:
> [...]

    Ale spadek jakis bedzie czy duze zarobki ?
    Bo kredyt chyba mozna planowo na 3 zaciagnac, oczywiscie rata bedzie
    duza.
    A jak nie mozna, to moze na 4 czy 5.
    Z tym ze tu pazerny bank moze prowizje podwyzszac.

    >Pewnie chodziło: bezkosztowo.

    No, jest jeszcze wersja amerykanska - przestac splacac. Jedna rata,
    druga, bank w koncu wypowie kredyt ... no ale wtedy to bedzie na jego
    zyczenie :-)
    Analizowal ktos umowe pod tym katem, jakie tam zapisy ?

    Uwaga - moze owocowac zlym wpisem w BIK.

    J.

  • 12. Data: 2014-06-12 14:30:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 22:09:54 +0200, RobertS wrote:

    > po 3 roku bezpłatna spłata w:
    > Aliorze, BZWBK, Citi, CA, Eurobanku, ING, mBanku

    W mBanku nie jest od początku darmowa nadpłata? Od jak dawna?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2014-06-12 22:02:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No akurat w moim przypadku nazwę konta jakie zamawiałem. Jedno słowo - a
    > duża różnica.

    to nie podpisujesz umowy i prosisz o nowy dokument, czasem błędy się
    zdarzają...dotyczy to praktycznie wszystkich banków

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-06-12 22:04:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W mBanku nie jest od początku darmowa nadpłata? Od jak dawna?

    już nie jest, a nawet jak była to nie było to zapisane w umowie tylko w
    regulaminie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2014-06-12 22:04:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zyczenie :-)
    > Analizowal ktos umowe pod tym katem, jakie tam zapisy ?
    >
    > Uwaga - moze owocowac zlym wpisem w BIK.

    u nas nie ma takiej opcji, nie spłacasz to bank windykuje...w dowolny
    sposób, BIK zniszczony na wiele lat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-06-12 22:11:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości

    >u nas nie ma takiej opcji, nie spłacasz to bank windykuje...w dowolny
    >sposób,

    Wezwac do splaty nie musi ?

    >BIK zniszczony na wiele lat

    Ale kredyt splacasz - nie powinna informacja z BK zniknac ?

    J.

  • 17. Data: 2014-06-12 22:58:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dzięki wszystkim za info. Sytuacja mniej więcej wygląda tak, że kolega
    bierze kredyt na 15 lat ale jak wszystko będzie dobrze szło, to jest
    realna szansa spłacić to prędzej. Jeżeli nie to trudno a w razie jakiś
    powiedzmy powikłań to też tragedii nie będzie ze spłacaniem kredytu, bo
    rata nie będzie wysoka jak myślę. Jako, że dosyć długo ma konto w mBanku
    to spróbuje tam uderzyć i ewentualnie do tych banków, które zostały
    wymienione.

    Xenocide

  • 18. Data: 2014-06-12 23:07:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Ale kredyt splacasz - nie powinna informacja z BK zniknac ?

    Po IIRC 7 latach.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 19. Data: 2014-06-12 23:47:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.06.2014 22:02, RobertS pisze:

    > to nie podpisujesz umowy i prosisz o nowy dokument, czasem błędy się
    > zdarzają...dotyczy to praktycznie wszystkich banków

    Jakby w/przy umowie była tabela prowizji i opłat to bym się zorientował,
    ale nie po samej nazwie (różniącej się jednym słowem) po dwóch
    tygodniach czekania.

    Potem może bym się zorientował w systemie internetowym, ale tam nazwy
    nie było. A prowizja została pobrana PO wykonaniu przelewu mimo że
    przelew nie mógł zostać wykonany bo (1) było już po ostatniej sesji
    elixiru oraz (2) przelew + prowizja przekraczały dostępne środki. A mimo
    tego nie można było dyspozycji anulować.

    Kanciarze i tyle. Robią to celowo.

  • 20. Data: 2014-06-13 01:45:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    [...]
    > Ale kredyt splacasz - nie powinna informacja z BK zniknac ?

    >Po IIRC 7 latach.

    "W sytuacji, gdy nie spłacasz swoich zobowiązań terminowo, a
    opóźnienie przekroczyło 60 dni (i upłynęło już 30 dni od
    poinformowania Ciebie przez bank lub SKOK o tym opóźnieniu oraz o
    zamiarze przetwarzania danych bez Twojej zgody), wówczas BIK może
    przetwarzać Twoje dane przez okres 5 lat od spłaty kredytu. "

    https://www.bik.pl/akademia/pytania-i-odpowiedzi

    J.