  • Data: 2016-04-18 13:43:46
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - wkład własny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Sun, 17 Apr 2016 22:47:39 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >Ale gdy chcę kasę z banku (na budowę) wtedy muszę najpierw wydać
    >wkład własny, żeby bank uruchomił pierwszą transzę? Udowadniać mam
    >rachunkami? Trochę to kłopotliwe.

    rachunkami, albo wycena stanu aktualnego

    Coz chcesz - hipoteka stanowi zabezpieczenie dla banku, ale przeciez
    mozesz pieniadze przepic i zostawic bank z kawalkiem pustego pola.
    Sama wartosc dzialki stanowi zabezpieczenie dla pierwszej transzy, ale
    ze wyceny platne sa, to lepiej miec troche wlasnego grosza, zeby tych
    transz bylo jak najmniej.

    J.