  • 1. Data: 2016-04-16 14:09:09
    Temat: Kredyt hipoteczny - wkład własny
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jak jest weryfikowane posiadanie wkładu własnego? Czy można po prostu
    pożyczyć te 20%, pokazać je na koncie do decyzji kredytowej a po
    decyzji kredytowej oddać?

    Jeśli deklaruje się 20% wkładu własnego a chce się wziąć 150k kredyty
    to ile tego kredytu się w końcu dostanie 150k czy 150k-20% czyli
    120k?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-04-16 21:44:54
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - wkład własny
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > Jak jest weryfikowane posiadanie wkładu własnego? Czy można po
    > prostu pożyczyć te 20%, pokazać je na koncie do decyzji kredytowej
    > a po decyzji kredytowej oddać?

    Trzeba się przyznać do wszystkich kredytów i kart?

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 3. Data: 2016-04-16 21:53:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-16 o 14:09, Marek pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli deklaruje się 20% wkładu własnego a chce się wziąć 150k kredyty to
    > ile tego kredytu się w końcu dostanie 150k czy 150k-20% czyli 120k?

    Takie liczenie przypomina mi przypadek sprzed wielu lat
    gdy znajomy chwalił się dwuletnim
    kredytowaniem typu suma spłat 110%
    i wychodziło mu kilka procent rocznie,
    tylko zapomniał, że wkład własny miał 40% :-)

  • 4. Data: 2016-04-16 22:10:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-16 o 21:53, cef pisze:

    > Takie liczenie przypomina mi przypadek sprzed wielu lat
    > gdy znajomy chwalił się dwuletnim
    > kredytowaniem typu suma spłat 110%
    > i wychodziło mu kilka procent rocznie,
    > tylko zapomniał, że wkład własny miał 40% :-)

    Wysłało mi się za wczesnie: pytanie jest komu chcesz oddać te 20%?

  • 5. Data: 2016-04-17 00:58:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 Apr 2016 22:10:14 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    > Wysłało mi się za wczesnie: pytanie jest komu chcesz oddać te 20%?

    Warunek uzyskania kredytu 150k jest posiadanie 20% wkładu własnego.
    Pytanie jest jak to jest weryfikowane.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-04-17 01:45:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Warunek uzyskania kredytu 150k jest posiadanie 20% wkładu
    > własnego. Pytanie jest jak to jest weryfikowane.

    Np. transza banku pójdzie dopiero po tym jak będzie potwierdzenie, że te
    20% trafiło do sprzedającego.
    KJ

    You will be honored for contributing your time and skill to a worthy cause.

  • 7. Data: 2016-04-17 08:35:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-17 o 00:58, Marek pisze:

    > Warunek uzyskania kredytu 150k jest posiadanie 20% wkładu własnego.
    > Pytanie jest jak to jest weryfikowane.

    Na etapie ubiegania się, to nie wiem czy jest weryfikowane.
    Na etapie realizacji najczęściej tak jak napisał KJ.

  • 8. Data: 2016-04-17 10:28:06
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Jak jest weryfikowane posiadanie wkładu własnego?
    Np. poprzez okazanie wyciagu z konta.
    Czasami poza obecnym stanem konta chca rowniez historie, ale to rzadkosc.

    > Czy można po prostu pożyczyć te 20%, pokazać je na koncie do decyzji
    > kredytowej
    Mozna.

    > a po decyzji kredytowej oddać?
    Mozesz oddac, ale co przelejesz osobie/instytucji przez ktora zaciagasz
    kredyt?

    > Jeśli deklaruje się 20% wkładu własnego a chce się wziąć 150k kredyty to
    > ile tego kredytu się w końcu dostanie 150k czy 150k-20% czyli 120k?
    Jezeli np. chcesz kupic mieszkanie za 150k, to uzyskasz kredyt (na 120k),
    jesli pokazesz, ze masz wklad wlasny (30k) i nastepnie przlejesz go osobie,
    od ktorej kupujesz owe mieszkanie.

    Tu naprawde nie ma nic skomplikowanego - wszystko jest calkiem logiczne.

  • 9. Data: 2016-04-17 22:45:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-04-16 o 14:09, Marek pisze:
    > Jak jest weryfikowane posiadanie wkładu własnego? Czy można po prostu
    > pożyczyć te 20%, pokazać je na koncie do decyzji kredytowej a po decyzji
    > kredytowej oddać?

    na wniosku oświadczasz, że wkład własny nie pochodzi z kredytu

    > Jeśli deklaruje się 20% wkładu własnego a chce się wziąć 150k kredyty to
    > ile tego kredytu się w końcu dostanie 150k czy 150k-20% czyli 120k?

    jak kupujesz za 180kzł to 36kzł musisz mieć wkładu własnego, liczy się
    go zawsze od wartości nieruchomości

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2016-04-17 22:46:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-04-16 o 21:44, PiteR pisze:

    > Trzeba się przyznać do wszystkich kredytów i kart?

    raczej tak, poza tym KAŻDY bank i tak sprawdzi BIK i wyciągi z konta
    nawet część chwilówek widać

    --
    pozdrawiam
    RobertS