  • Data: 2003-05-16 09:08:05
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w BGK (budbank)
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej napisał:
    > Zapytam więc inaczej: czy robili problemy, jak z kompentencją personelu, jak
    > długo trwało załatwianie od czasu złożenia pełnej dokumentacji?

    Początkowo próbowałem przez Expandera ale okazało się, że developer też ma jakąś
    umowę z BudBankiem i stąd tam trafiłem.
    Samo złożenie dokumentów i wniosku trwało może 1 godz.
    Wstępna decyzja w ciągu tygodnia, uruchomienie kredytu po 4 tygodniach od
    złożenia wniosku, ale były wtedy wakacje i nie było wszystkich decydentów.
    Było trochę papierków, ale nic mnie nie zaskoczyło więc przebiegało w miarę
    sprawnie. Może dlatego, że działalność banku jest ukierunkowana na budownictwo,
    stąd nie było kolejek w oddziale, nigdy nie czekałem długo na obsługę.
    Zakładają darmowe konto pomocnicze skąd ściągane są raty i gdzie trzeba
    przelewać wpłaty (BTW oprocentowane 3,5%, więc nie najgorzej).
    ________
    Yareck