    From: "Elvis" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - jest szansa?
    Date: Wed, 7 Mar 2007 10:48:04 +0100

    > Zanim udam się do banku chciałbym się was poradzić czy to w ogóle ma sens.
    > Chciałbym wziąć 240 tys. zł kredytu na zakup mieszkania (100% wartości
    > nieruchomości).
    > W chwili obecnej mam umowę o prace (od marca na 12 miesięcy, wcześniej
    > była
    > umowa na okres próbny)na kwotę 1500zł/netto oraz zlecenie (od lutego na
    > dwa
    > lata) 1200 zł/brutto. Mieszkanie chciałbym kupić jako inwestycje na
    > wynajem.
    > Czy przy takim dochodzie jest szansa otrzymania kredytu hipotecznego?
> [...]

    Generalnie ciężko widzę, chyba przy takich zarobkach nie dostaniesz. Umowę o
    pracę masz na czas określony i od niedawna, do tego umowy zlecenie też od
    niedawna, tak więc banki mogą nie wziąć pod uwagę takich dochodów. Co innego
    gdybyś miał umowę o pracę na czas nieokreślony (najlepiej z kilkuletnim
    stażem) plus umowy o dzieło/zlecenie kilka lat. Ale i tak przy takich
    dochodach chyba byłoby za mało (zakładam, że razem jest 2300zł netto), chyba
    że kredyt mniejszy...