  • Data: 2005-06-30 10:43:38
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - doradztwo Expandera...
    Od: "Graham" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie spełniałeś kreyteria? (wkład własny / wielkość branego kredytu). W
    > sumie
    > jednak 0.5% prowizji za przyznanie w tą czy w tą to nie jest aż tak wielki

    > pieniądz...

    kredyt: 100% wartości (400tys). przestudiowałem umowy 3 banków;
    BOŚ,MILENIUM,PKOBP i jedyna znacząca różnica w umowach to to, że w BOŚ
    musisz informać o zaciągnięciu ew.innych kredytów. Innych haczyków nie
    znalazłem, a różnica w oprocentowaniu (koszcie kredytu) znacząca.
    I jeszcze jedno w BOŚ nie musisz mieć polisy na życie jeśli jesteś jedynym
    zywicielem, a to jest kolejny ok 180pln/m-c do przodu

    pzdrw