  • Data: 2007-09-24 22:31:03
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny dla działalności gosp.
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    p...@t...pl wrote:
    > Czy ktoś może polecić bank, który udzieliłby mi kredytu? Prowadzę
    > działalność, rozliczam się na zasadach ryczałtu i okazuje się, że mam
    > bardzo małą zdolność kredytową pomimo przychodów netto 4000-5000 zł.
    > Żona zarabia 1400 netto i zaproponowano nam kredyt na 120000 zł
    > (mbank), wg. nich zarabiamy 900 zł tak mi powiedziano. Czy ktoś zna
    > bank, który ma jakieś ludzkie zasady obliczania zdolności kredytowej
    > dla osób prowadzących DG?

    millenium moze? u mnie policzył normalnie (na podstawie pitów rocznych i
    przychodów za ostatni czas), zreszta teraz coraz wiecej bankow. Mbank i
    Multibank z założenia proponują śmiesznie niski kredyt, taka polityka.

    A pozatym.... zatrudnij żonę, napisz jej oświadczenie że zarabia 10000
    PLN i po sprawie hehe. Wiadomo że prowadzący DG jest najmniej wiarygodny ;)