  • 1. Data: 2004-12-14 05:42:42
    Temat: Kredyt hipoteczny - PKO BP
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    witam.
    Prosze jak zwykle o oradeosob bedacych w temacie - na co zwrocic uwage przy
    podpisywaniu umowy dlugoterminowej n azakup mieszkania w tym banku? Mam
    nadzieje miec przyznany kredyt i zastanawiam sie czy umowy PKO posiada
    standaryzowane czy indywidualnie spisywane dla kazdego klienta. Prosze o
    kazda informacje.

    pozdrawiam
    JB

  • 2. Data: 2004-12-14 09:20:46
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - PKO BP
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    JB wrote:
> [...]
    > nadzieje miec przyznany kredyt i zastanawiam sie czy umowy PKO posiada
    > standaryzowane czy indywidualnie spisywane dla kazdego klienta. Prosze o

    Od lutego płacę raty za kredyt "Własny kąt" z PKO BP. Jeżeli
    wytrzymasz do jutra, to mogę Ci nawet zeskanować treść mojej umowy i
    podesłać jako plik PDF. Czytały ją cztery osoby i nie znaleźliśmy
    żadnych pułapek.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-12-14 10:06:05
    Od: "JB" <j...@t...to.o2.pl>

[...]

    Jzeli to mozliwe to prosze o przeslanie - bardzo chetnie ja przejrze.
    Dziekuje
    JB

  • 4. Data: 2004-12-14 10:21:19
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    JB wrote:

    > Jzeli to mozliwe to prosze o przeslanie - bardzo chetnie ja przejrze.
    > Dziekuje

    Nie ma sprawy. Rozumiem, że na ten e-mail mogę Ci to popchnąć
    (oczywiście po usunięciu odspamiacza), tak?

  • 5. Data: 2004-12-14 10:39:36
    Od: "JB" <j...@t...to.o2.pl>

    Jzeli to mozliwe to prosze o przeslanie - bardzo chetnie ja przejrze.
    > Dziekuje

    Nie ma sprawy. Rozumiem, że na ten e-mail mogę Ci to popchnąć
    (oczywiście po usunięciu odspamiacza), tak?

    dokladnie tak :)

    PZDR JB

  • 6. Data: 2005-01-16 12:00:16
    Od: "Milutka" <e...@s...neostrada.pl>

    Wazne jest określenie terminu spłaty kredytu, ponieważ jeśli nie zaczniesz z
    jakichś przyczyn spłacać w tym terminie to trzeba bedzie spisać aneks, a to
    kosztuje 150zł. Zakończenie budowy inwestycji też trzeba dobrze ustalic.
    Popatrzeć czy raty są stałe czy annuitetowe (czyli takie jak we wniosku).
    Czy termin zakończenia spłaty kredytu sie zgadza. Czy prowizja jest
    policzona w dobrej wysokości. Czy bedziesz miał swobodny czas na
    ustanowienie hipoteki.
    A poza tym klient ma prawo poprosić standardowy wzór umowy i go przeczytać
    na spokojnie w domu.

    Pozdrawiam
    Ewa