  • 1. Data: 2006-05-02 16:04:29
    Temat: Kredyt hipoteczny. 200 000 PLN którą ofertę wybrać?
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Zamierzam zaciągnąć kredyt hipoteczny.
    Wartość inwestycji 300 000 (aktualnie mam działkę i postawiłem
    parter ze
    stropem)
    Kwota kredytu 200 000
    Waluta kredytu CHF
    Okres spłaty 30 lat

    Byłem w OpenFinance ale facet mało kompetentny więc postanowiłem
    poszukać na
    własną rękę.

    Wyniki
    Bank Ochrony Środowiska - oprocentowanie ponad 4%
    Kredyt Bank 3,59%

    MultiBank (zaraz usłyszę słowa krytyki:))
    Oprocentowanie 2,65%
    Rzeczoznawca: 700 zł
    Prowizja za udzielenie 1,7%
    Ubezpieczenia do czasu wpisu w księgę: 400 zł
    Wypłata transz możliwa na podstawie przedstawionych zdjęć z
    postępu prac.

    MilleDom - Millenium
    Oprocentowanie: 2,4% (1,2492 oproc, 1,1508 marża)
    Rzeczoznawca: w maju gratis
    Prowizja za udzielenie:1%
    Ubezpieczenie do czasu wpisu w księgę: 135 zł miesięcznie do
    momentu wpisu
    Wypłata transz możliwa na podstawie przedstawionych zdjęć z
    postępu prac -
    wypłata 3 transzy na podstawie wizyty inspektora - gratis

    Co wybrać - po których bankach jeszcze połazić?
    Może macie jakieś propozycje czy gdzies będzie taniej, stabilniej,
    bezpieczniej - BPH, PKO BP (3,11%), DomBank (Getin)?
    Czy jest sens dalej szukać?Co byście wybrali?
    Pomóżcie!!!

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2006-05-02 16:31:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marek napisał(a):

    > Waluta kredytu CHF

    Ja bym nie bral w CHF.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-05-02 16:39:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny. 200 000 PLN która oferte wybrac?
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > Ja bym nie bral w CHF.

    Witam,

    Przeciez sami piszecie ze przy kredytach dlugoterminowych bardziej
    oplacalny
    jest CHF.

    Marek

    PS. Sorry za zdublowanie tego samego postu ale puszczalem z googla i
    "samo sie" a usunac ni ma jak

  • 4. Data: 2006-05-02 17:24:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marek napisał(a):

    > Przeciez sami piszecie ze przy kredytach dlugoterminowych bardziej
    > oplacalny
    > jest CHF.

    Ciekawe. Jest wlasnie odwrotnie. Nikt nie przewidzi tego jak bedzie
    wygladal kredyt we frankach za jakis czas.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-05-02 19:48:52
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Mithos wrote:

    > Ja bym nie bral w CHF.

    A ja bym brał.

    MichalL

  • 6. Data: 2006-05-03 07:51:30
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    Mithos:
    > Ja bym nie bral w CHF.

    a ja właśnie żem wziął

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 7. Data: 2006-05-03 14:24:19
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Marek" <m...@w...pl> wrote in message
    ps.com...