  • 1. Data: 2004-08-03 08:26:46
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Planuje zakup mieszkania w granicach 70tys i skredytować (100%
    inwestycji, ewentualnie 95%) i mam do wyboru 3 oferty :
    - millenium
    - bph
    - multibank

    I moja prosba o informacje od osob korzystajach z tych ofert
    (plusy/minusy) lub jakies porownanie. Interesuja mnie takie sprawy jak
    jakos obslugi klienta, mozliwosc odstepstw od regulaminu, mozliwosc
    negocjacji, kontrola kredytu przez www. Kwestia www to pdejrzewam ze
    najlepsza w multibanku, bo mam tam konto MY wraz z duzym limitem i
    chwale sobie, nie wiem tylko jaka jest szansa uzyskania kredytu bez
    wymaganej 5% wplaty wlasnej (chcialbym tego uniknac).

    Z gory dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-08-03 08:33:30
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <t...@w...plUSUN>
    napisał w wiadomości news:cenidq$7go$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > - millenium
    > - bph
    > - multibank

    z powyższych wybierz BPH

    ale chyba lepiej rozważyć PKO BP i KB

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-03 08:34:58
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > z powyższych wybierz BPH
    >
    > ale chyba lepiej rozważyć PKO BP i KB

    Zgadzam sie - ja rozważałem BPH i KB i ostatecznie padło na KB.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-03 15:09:52
    Od: "rsa127" <r...@g...pl>

    "Dudus" <t...@w...plUSUN> wrote in message
> [...]
    > chwale sobie, nie wiem tylko jaka jest szansa uzyskania kredytu bez
    > wymaganej 5% wplaty wlasnej (chcialbym tego uniknac).

    Mam kredyt w Millennium. Odradzam! Obsługa niekompetentna i skandaliczna.
    Poszukaj opisów na forum na gazeta.pl (dział Banki).