  • 1. Data: 2004-08-03 05:33:29
    Temat: Jak szybko przelac kase z USA ?
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    Problem jest taki ze facet z USA ma mi oddac pieniadze za zaginiona przesylke
    (facet oszukal mnie na kosztach wysylki i nie ubezpieczyl paczki za co
    zaplacilem, a paczka zaginela - generalnie wiem kto ja ukradł, ale o tym
    napisze Wam innym razem).
    Poniewaz do wystawiania kometarza na eBay zostalo jesze 3 dni (mija 90dni i
    potem nie bede mogl wystawic komentarza, gosc zostanie bezkarny- moze ktos wie
    jak czas wystawienia komentarza przedluzyc), musze mu podac jakis sposob, ktory
    zapewni mi potwierdzenie do max pojutrze ze on ta kase wysłał.
    Niestety BidPay odpada, bo gosc ponoc ma tylko mastercard i wlasnie mi naspisal
    ze nie przesle mi przez bidpay, bo ten serwis wlasnie sie rozstal z mastercard.

    Pomocy !!!

  • 2. Data: 2004-08-03 06:35:38
    Temat: Re: Jak szybko przelac kase z USA ?
    Od: "PatrykG" <p...@N...poczta.fm>

    Użytkownik "Pasterz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    naspisal
    > ze nie przesle mi przez bidpay, bo ten serwis wlasnie sie rozstal z

    A moze WesternUnion. Prowizja co prawda kolo 10% ale kasa dochodzi prawie
    on-line ;-)
    Zawsze lepiej odzyskac 90% kasy niz nic...

    Patryk

  • 3. Data: 2004-08-03 06:49:35
    Od: "Paterz" <t...@o...pl>

    > A moze WesternUnion. Prowizja co prawda kolo 10% ale kasa dochodzi prawie
    > on-line ;-)
    > Zawsze lepiej odzyskac 90% kasy niz nic...

    No wlasnie Western Union to BidPay... i nie akceptuje MasterCard

    A moze ktos uzywał iKobo - czy oni mi potwierdza w ciagu dnia, dwoch ze ktos mi
    cos wplacił, zanim dotrze do mnie ich i-Visa ?

  • 4. Data: 2004-08-03 07:14:49
    Od: "PatrykG" <p...@N...poczta.fm>

    Użytkownik "Paterz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie Western Union to BidPay... i nie akceptuje MasterCard

    A czy ten ktos nie moze ruszyc tylka i wyplacic gotowke w ATM i wyslac Ci
    "cash"? Z tego co pamietam to szyldy WesterUnion sa nad wiekszoscia punktow
    "Cashing Check"?

    bo to chyba jest jakies rozwiazanie...?
    Patryk

  • 5. Data: 2004-08-03 07:30:39
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

> [...]
    > "cash"? Z tego co pamietam to szyldy WesterUnion sa nad wiekszoscia punktow

    Jest o ile bedzie mu sie chcialo gadzis chodzic i w takim raze pytanie, czy ja
    odrazu dostane jakas informacje ze on ta kase wyslal w tej agencji (tak jak to
    ma miejsce przy operacji przez internet) ?

  • 6. Data: 2004-08-03 08:00:52
    Od: "PatrykG" <p...@N...poczta.fm>

> [...]
    jak to
    > ma miejsce przy operacji przez internet) ?

    Nie do konca... po pierwsze musisz zlokalizowac agencje WesternUnion gdzies
    kolo siebie, nastepnie musisz temu gosciowi podac na nia namiary (nalepiej
    dowiedziec sie w tejze agencji w PL co im (w USA) bedzie potrzebne, ja z
    tego co pamietam to potrzebene byly dane takie jak: kraj, misto, ulica na
    ktorej jest WD w PL. Gosciu w USA zlecajac przekaz wypelnia druczek i
    wpisuje haslo na ktore Ty ta kase bedziesz mogl odebrac, przekazuje Ci haslo
    (mail, telefon) i Ty na haslo odbierasz gotowke (tzn. jeszcze trzeba podac
    jakies dane, dokladnie nie powiem, ale np. od kogo, skad, spodziewana
    kwota... itp)

    Tak wiec spory ciezar komunikacyjny spoczywa tez na Was ;-)

    pzdr
    Patryk

  • 7. Data: 2004-08-03 09:02:08
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Paterz wrote:

    > No wlasnie Western Union to BidPay... i nie akceptuje MasterCard
    >
    > A moze ktos uzywał iKobo - czy oni mi potwierdza w ciagu dnia, dwoch ze ktos mi
    > cos wplacił, zanim dotrze do mnie ich i-Visa ?

    Ikobo wysyła info online.
    Tylko bedziesz musiał zcekac na karte aż ci przyślą, lub akoś inaczej ta
    kase spozytkowac ;-)

    I mozna z MC tam wplacac bez ograniczen.

    Pozdrawiam Marcin

  • 8. Data: 2004-08-03 09:39:54
    Od: And <W...@...pl>

    Paterz wrote:

    > No wlasnie Western Union to BidPay... i nie akceptuje MasterCard
    >
    > A moze ktos uzywał iKobo - czy oni mi potwierdza w ciagu dnia, dwoch ze ktos mi
    > cos wplacił, zanim dotrze do mnie ich i-Visa ?

    Wydaje mi się że na www.moneybookers.com
    będzie szybciej, tam można zaraz po założeniu sobie konta dodać do niego
    kartę, wrzucić kasę i przerzucić na konto moneybookers adresata.

    --
    == And.
    ==

  • 9. Data: 2004-08-03 09:44:51
    Od: t...@o...pl

    > Ikobo wysyła info online.
    > Tylko bedziesz musiał zcekac na karte aż ci przyślą, lub akoś inaczej ta
    > kase spozytkowac ;-)
    >
    > I mozna z MC tam wplacac bez ograniczen.

    Ok - podzwonilem do WU polska i dowiedzialem sie co i jak. Jak facet mi wplaci
    w placowce WU, dostanie MTCN i jak mi go podesle z info gdzie wplacal, ile i
    swoj adres telefon, to moge odebrac w placowce w Polsce natychmiast.
    Wiec wyslalem mu info co i jak z Western Union.
    Dalem mu do wyboru Ikobo.

    Przy okazji tam chyba pisze ze utrzymanie tej i-karty kosztuje 0,5$ miesiecznie.
    Czy mozna tym wynalazkiem placic w naszych sklpeach obslugujacych visa-
    electron, bo to chyba taka jest i obejzec na ikobo sowje saldo w kazdej chwili ?

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2004-08-03 09:46:11
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    > Wydaje mi się że na www.moneybookers.com
    > będzie szybciej, tam można zaraz po założeniu sobie konta dodać do niego
    > kartę, wrzucić kasę i przerzucić na konto moneybookers adresata.

    Tam tez probowalem.
    Niestety dla dodoania karty kredytowej trzeba poza podaniem numeru zrobic jej
    skan i czekac na weryfikacje.
    Ogolnie pieprzenia na kolka dni, a tyle czasu nie mam.