  • Data: 2017-01-09 13:01:58
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "azot" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:o4gboj$vfr$1@news.icm.edu.pl...

    > Dlatego dąży do nowych wyborów. Żeby mieć nowe dotacje.

    Tak jak PiS w 2007 ?

    W ogóle finansowanie z budżetu należałoby zlikwidować/zredukować.
    Zresztą wystarczy zrobić przelew z za granicy albo wpłatę gotówkową na konto
    i już partia ma problem bo musi zwrócić "darczyńcy" (koszty przelwów
    zagrancznych, biurokracja...). I to szybko bo jak nie zdąży to problem.
    A w przypadku wpłaty gotówkowej z fałszywym adresem to przekazem
    ciężko zwrócić. Nie wiem jak to mozna formalnie rozwiązać.
    Co więcej - czym innym jest konto partii a czym innym partyjne konto
    "wyborcze".

    Arek