  • Data: 2017-01-09 16:39:56
    Temat: Re: Kredyt dla partii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    Użytkownik "azot" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >Tak jak PiS w 2007 ?
    >W ogóle finansowanie z budżetu należałoby zlikwidować/zredukować.

    No wiesz, ja tu przyznaje troche racji PIS - zlikwidujesz, to wygraja
    partie, ktore maja najwiecej pieniedzy na propagande.
    A kto im te pieniadze da ? I czego bedzie chcial w zamian ?

    Te wszystkie partie to w 2015r kosztowaly nas 60mln zl ... kropla w
    morzu wydatkow Panstwa.

    >Zresztą wystarczy zrobić przelew z za granicy albo wpłatę gotówkową
    >na konto
    >i już partia ma problem bo musi zwrócić "darczyńcy" (koszty przelwów
    >zagrancznych, biurokracja...).

    Jest opcja "obciaza odbiorce" :-)

    > I to szybko bo jak nie zdąży to problem.
    >A w przypadku wpłaty gotówkowej z fałszywym adresem to przekazem
    >ciężko zwrócić.

    A nie liczy sie data stempla pocztowego ?

    J.