  • Data: 2004-03-28 00:06:55
    Temat: Re: Kredyt budowlano - hipoteczny w BPH SA...
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baton napisal/a:

    > Interesuje mnie tez co mozna maksymalnie 'ugrac' przy negocjacjach. O
    > co mozna powalczyc i jak? Na co uwazac itd.

    chyba nie za wiele zwojujesz - choć z tego co czytałem na tej grupie to BPH
    "outsource'uje" rozpatrywanie wniosków i przez expandera można dostać kredyt
    taniej.

    moim zdaniem - niedobrze stawiasz sprawę "ten bank i jak można w tych ramach
    zminimalizować koszty" zamiast "chcę zapłacić jak najmniej (przy
    założeniach: kwota kred., wkład własny, itp.) i który bank"

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy