  • 1. Data: 2005-04-26 06:29:39
    Temat: Kredyt Mieszkaniowy
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam!

    W ta sobote sie zenie i planujemy z moja przyszla malzonka zakup mieszkania
    na kredyt.

    Ja bede mial umowe na czas nieokreslony (od lipca), ale moja malzonka ma
    umowe na czas okreslony do 2008 i raczej sie to nie zmieni.

    Czy jej umowa na czas okreslony (zarobki) beda sie wliczac do zdolnosci
    kredytowej ? Czy moje zarobki zostana poprostu podzielone przez pol (na 2
    osoby)?

    Pozatym od pol roku mam dzialanosc gospodarcza, czy dochody z niej beda
    mogly byc doliczone do zdolnosci kredytowej?

    pozdrawiam
    Tomasz Matera

  • 2. Data: 2005-04-26 12:56:56
    Temat: Re: Kredyt Mieszkaniowy
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d4knr5$p1j$...@n...news.tpi.pl, Tomek <t...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Czy jej umowa na czas okreslony (zarobki) beda sie wliczac do
    > zdolnosci kredytowej ? Czy moje zarobki zostana poprostu podzielone

    Zależy od banku.

    > Pozatym od pol roku mam dzialanosc gospodarcza, czy dochody z niej
    > beda mogly byc doliczone do zdolnosci kredytowej?

    Zależy od banku.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2005-04-27 12:43:05
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 08:29:39 +0200, Tomek napisał(a):

    > Czy jej umowa na czas okreslony (zarobki) beda sie wliczac do zdolnosci
    > kredytowej ? Czy moje zarobki zostana poprostu podzielone przez pol (na 2
    > osoby)?

    Z moich zeszłorocznych doświadczeń wynika, że możesz mieć problem z
    uznaniem dochodów Twojej, już teraz, żony. W BZWBK, BPH, MultiBanku,
    mBanku, PKO BP, Nykredit i Kredyt Banku nie chcieli uznać ani umowy na
    zastępstwo, ani umowy na czas określony mojej żony. Pomimo, że była
    ciągłość pracy i to w tej samej firmie. Kazali nam załatwiać jakieś
    durne oświadczenia, że przedłużą z nią umowę, a na koniec decyzja
    kredytowa była odmowna i tak. A wiecie zapewne jak fajnie załatwia się
    w firmach takie zaświadczenia.

    Myślę jednak, że musisz popróbować, bo mimo tego, że bardzo powoli, to
    jednak podejście naszych banków powoli zmienia się na lepsze :-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2005-04-28 21:41:35
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 08:29:39 +0200, Tomek <t...@w...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Pozatym od pol roku mam dzialanosc gospodarcza, czy dochody z niej beda
    > mogly byc doliczone do zdolnosci kredytowej?

    jaka suma kredytu Cie interesuje i jaki możesz miec wkład własny? Może
    znajdzie sie bank.
    Pozdrowienia
    Zbyszek