  • 1. Data: 2006-09-02 17:33:44
    Temat: Kredyt Lombardowy NBP
    Od: "TPSA" <i...@p...fm>

    Piszę pracę dyplomową o elementach systemu bankowego i potrzebuje znaleźć
    następujące zagadnienie:

    informacje o tym pod zastaw których papierów wartościowych udziela NBP
    kredytu lombardowego i na jakich zasadach go udziela

    jeżeli ktoś zna link do aktów prawnych NBP a najlepiej do regulaminu
    dotyczącego Kredytu Lombardowego NBP to byłabym wdzięczna za pomoc

  • 2. Data: 2006-09-02 17:40:08
    Temat: Re: Kredyt Lombardowy NBP
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "TPSA" wrote in message
> [...]
    >
    > jeżeli ktoś zna link do aktów prawnych NBP a najlepiej do regulaminu
    > dotyczącego Kredytu Lombardowego NBP to byłabym wdzięczna za pomoc

    NBP udziela bankom kredytu lombardowego pod zastaw skarbowych papierów
    wartościowych. Kredyt ten umożliwia im pokrywanie krótkookresowych
    niedoborów płynności. Udzielany jest na następujących zasadach:

    - zastawem są skarbowe papiery wartościowe, a wysokość kredytu nie może
    przekroczyć 80% ich wartości nominalnej,

    - termin spłaty kredytu przypada w następnym dniu operacyjnym po dniu jego
    udzielenia,

    - warunkiem udzielenia kredytu jest uprzednia spłata wcześniej zaciągniętego
    kredytu.
    http://www.nbp.gov.pl/Home.aspx?f=onbp/informacje/po
    lityka_pieniezna.html

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-09-02 17:45:35
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "sumi" wrote in message

    > http://www.nbp.gov.pl/Home.aspx?f=onbp/informacje/po
    lityka_pieniezna.html

    i jeszcze tutaj
    http://www.nettax.com.pl/serwis/publikatory/dunbp/20
    03/Nr_18/poz.31/zal1.htm

  • 4. Data: 2006-09-02 18:24:58
    Od: "TPSA" <i...@p...fm>

    Użytkownik "TPSA" <i...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jeżeli ktoś zna link do aktów prawnych NBP a najlepiej do regulaminu
    > dotyczącego Kredytu Lombardowego NBP to byłabym wdzięczna za pomoc

    Dzięki za pomoc, nie umiałam znaleźć tego załącznika do uchwały, a treść z
    www.nbp.pl miałam tyle że promotor zażyczył sobie aktu prawnego.

    A czy jest też taki regulamin dotyczący pozostałych kredytów? Mianowicie
    Redyskontowego i Technicznego?
    Wielkie podziękowania z góry

  • 5. Data: 2006-09-02 19:51:17
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "TPSA" wrote in message

    > A czy jest też taki regulamin dotyczący pozostałych kredytów? Mianowicie
    > Redyskontowego i Technicznego?

    na tej stronie są roczniki Dziennika Urzędowego NBP
    http://www.nettax.com.pl/serwis/menupublikatory/defa
    ult2.htm