eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru › Re: Kredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru
    From: "Wojtek" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru
    Date: Tue, 29 Jul 2003 16:08:31 +0200

    Przy kredycie z Kasy Mieszkaniowej to podział kompetencji wygląda tak:
    1. Kasa Mieszkaniowa BPH (nie jest to oddział, a osobna jednostka z centralą
    w Krakowie) weryfikuje na podstawie systematycznego oszczędzania (- wpłaty
    incydentalne) ile kredytu Ci przysługuje oraz jaki okres oszczędzałeś (na
    tej podstawie wiadomo na jak długi okres możesz dostać kredyt i jaka jest
    nominalna prowizja).
    2. Oddział BPH PBK - tu składasz wniosek, który podelga tej samej procedurze
    weryfikacji Twojej zdolności kredytowej i przedmiotu kredytowania co w
    przypadku normalnego kredytu hipotecznego. W gestii dyrektora jest obniżenie
    prowizji od kredytu (oczywiście nie spodziewałbym się cudów, że np, przy
    nominalnej 3% zejdzie do 1%).

    Całość starań o kredyt prowadzisz z oddziałem, a to że jest to o kredyt z
    kasy mieszkaniowej to jedynie zapewnia stałe oprocentowanie, i zmniejsza
    pole manewru w ustaleniu długości spłaty.

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki, ze zdecydowałeś się odpowiedzieć.
    >
    > Mam jeszcze jedną wątpliwość: z tego co wiem to kredyty z Kasy
    Mieszkaniowej
    > przyznaje tylko jeden wydzielony do tego celu oddział (w Krakowie) tylko i
    > wyłącznie za POŚREDNICTWEM oddziałów lokalnych. Jezeli jest inaczej to
    powiedz,
    > w jakim mieście dyrektor oddziału może wpływać na prowizję od kredytu z
    Kasy