eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru › Re: Kredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru
  • Data: 2003-07-29 13:22:21
    Temat: Re: Kredyt - KB kontra BPHPBK a poza kredytowe aspekty wyboru
    Od: "" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Umowa kasy mieszkaniowej rzeczywiście zakłada sztywne reguły dla prowizji.
    > Ale od kilku miesięcy ustalenie prowizji jest w gestii dyrektora oddziału -
    > może on ją obniżyć.

    Dzieki, ze zdecydowałeś się odpowiedzieć.

    Mam jeszcze jedną wątpliwość: z tego co wiem to kredyty z Kasy Mieszkaniowej
    przyznaje tylko jeden wydzielony do tego celu oddział (w Krakowie) tylko i
    wyłącznie za POŚREDNICTWEM oddziałów lokalnych. Jezeli jest inaczej to powiedz,
    w jakim mieście dyrektor oddziału może wpływać na prowizję od kredytu z Kasy
    Mieszkaniowej. U mnie, w Bydgoszczy nikt nie potwierdził mi takiej możliwości.
    Krzysztof