  • 11. Data: 2004-12-12 13:24:19
    Temat: Re: Kredyt INTELIGO - smiech i paranoja !!!
    Od: c...@p...onet.pl

    > i znowu pomyłka(kładę się spać)spłacasz 5117(a nie 5170),pozdrawiam Amigo

    Dziekuje CI serdecznie za wyliczenia ale tak jak pisalem bede bral dopiero za 2-
    3 miesiace. Wczesniej mi sie nie oplaca bo forse mam. Wtedy to bede potrzebowal
    wiekszej kasy na "cos" i sie wypstrykam z forsy a najblizsza wieksza gotowke
    bede mial na 100% za 5 miesiecy z ktorej splace reszte kredytu. Chodzi mi
    wlasnie o wyrownanie kredytem tych 2-3 miesiecy roznicy.

    Cobra JM

  • 12. Data: 2004-12-16 19:32:43
    Od: c...@p...onet.pl

    Witam

    Po konsultacji z zona zdecydowalem sie na ten kredyt co mi reklamowal kolega
    cielecki40 w PKO BP. Poszlem i dostalem bez problemu 10000 bo zdecydowalismy ze
    zrobimy dodatkowa inwestycje. Wychodzi na to ze w INTELIGO maja DENNY DZIAL
    KREDYTOW ktory wydaje decyzje w oparciu o "WIDZIMISIE" i HUMOR PRACOWNIKA w
    danym dniu. Pytalem sie i moglbym dostac te 15000 jak mi wyliczyli zdolnosc ale
    po co ???. Widzisz Slawku Kos dostalem te pieniadze a Inteligo niech
    sie "paluje". Od tej pory bede polecal Inteligo do normalnej obslugi (bo z niej
    jestem b. zadowolony i bede dalej korzystal) ale po kredyt to juz nie do nich -
    tylko strata nerwow !!! i czasu !!! NAPRAWDE ODRADZAM.

    Cobra JM

  • 13. Data: 2004-12-18 12:56:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kolega
    > cielecki40 w PKO BP. Poszlem i dostalem bez problemu 10000 bo

    ehemmm, przepraszam za lamanie netykiety: pisze sie POSZEDLEM, nawet jesli
    sie mowi "poszlem"
    ;-)
    a co do meritum: znaczy sie - dostales kredyt pod zastaw lokaty?
    w Inteligo tego nie ma, wiec nie dziwne ze tam nie dostales
    Cos z ta twoja wiarygodnoscia jest nietego, skoro musisz sie lokatami
    podpierac przy jej sprawdzaniu (a moze PO jej sprawdzeniu...;-)

> [...]
    zdolnosc ale
    > po co ???. Widzisz Slawku Kos dostalem te pieniadze a Inteligo niech

    Widze ze cos krecisz ciagle i ciagle porownujesz nieporownywalne.
    Ale nic to, wazne ze dostales ten upragniony kredyt...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2004-12-19 19:53:05
    Od: "Cobra JM" <c...@p...onet.pl>

    Cos jest z newsami juz 2 raz odpowiadam i zadnej reakcji, na liscie nie widac
    mojej odpowiedzi ???

    > ehemmm, przepraszam za lamanie netykiety: pisze sie POSZEDLEM, nawet jesli
    > sie mowi "poszlem"

    Czasami nie zwracam na to uwagi tak u siebie jak i u innych

> [...]
    > Cos z ta twoja wiarygodnoscia jest nietego, skoro musisz sie lokatami
    > podpierac przy jej sprawdzaniu (a moze PO jej sprawdzeniu...;-)

    Jakiej lokaty ??? Nie trzeba zadnej lokaty !!! zreszta i skad jak potrzebuje
    kredyt ???. Dostajesz 4x zarobki netto tj. u mnie ok 8400 a ze wzialem 10000 to
    potrzebna byla dodatkowo zgoda zony. Moglem wziasc te 15000 ale po co ???

    > zdolnosc ale
    >
    > Widze ze cos krecisz ciagle i ciagle porownujesz nieporownywalne.

    Nic nie krece.

    > Ale nic to, wazne ze dostales ten upragniony kredyt...;-)

    Tak wazne bo nie musze sie martwic o plynnosc przez te 2-3 miesiace.

    > --
    > Pozdrowienia
    > --
    > Slawek Kos ---> s...@p...com