  • Data: 2009-02-06 09:19:33
    Temat: Re: Kredyt 30 tys zl na uzywany samochod
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gmg3sr$t85$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Czy moglby mi ktos doradzic w jakim banku najlpiej wziasc w/w kwote na
    > zakup uzywanego samochodu.

    nie wiem jak na używany, ale właśnie biorę na nowe auto, a dochód mam
    "problematyczny" bo tylko umowy o dzieło na sprzedaż praw autorskch i
    najkorzystniej wychodzi w raiffeisen bank, do tego procedura uproszczona
    przy wpłacie 20%, decyzja i umowa do podpisania była już następnego dnia
    :-), byłem tez w mbanku, oprocentowanie ciut niższe, ale w racie jest też
    ubezpieczenie na życie (z cesją na bank :-)) więc, summa summarum, wychodzi
    drożej,
    no i taki myk zrób, że jak dostaniesz decyzję kredytową z jednego banku, to
    następnego dnia zgłaszasz się tam z lepszą ofertą z innego i negocjujesz,
    zawsze te parę złotych można jeszcze uszczknąć :-)

    --
    pozdrawiam
    robert