    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 13 Mar 2002 08:36:38 +0100
    Sender: news14 <n...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    Subject: Re: Koszty wyplat w okienku a ATM

    > Najwiekszy polski bank kasuje min. 5 zlotych.

    Zaraz, o czym mowimy. Czy chodzi o rozliczenia miedzybankowe, czy o
    kasowanie klientow?
    Bo z tego co wiem, to w rozliczeniach miedzy bankami, placi sie za to, ze
    obcy klient uzyl bankomatu.
    Stala prowizja, niezalezna od kwoty.
    Jesli klient Pekao Zubr wyplaci kase w bankomacie PKO BP, to Pekao Zubr kaze
    klientowi placic wg tabeli oplat, natomist PKO BP wystawi Zubrowi rachunek
    na 3.50 za uzycie bankomatu.
    To 3.50 to kwota stala, niezaleznie od tego ktory bank z jakim bankiem w
    Polsce sie rozlicza.
    Tak bylo rok temu, moze sie zmienilo...

    Michal.