  • Data: 2002-03-13 09:23:48
    Temat: Re: Koszty wyplat w okienku a ATM
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo z tego co wiem, to w rozliczeniach miedzy bankami, placi sie za to, ze
    > obcy klient uzyl bankomatu.
    > Stala prowizja, niezalezna od kwoty.
    > Jesli klient Pekao Zubr wyplaci kase w bankomacie PKO BP, to Pekao Zubr kaze
    > klientowi placic wg tabeli oplat, natomist PKO BP wystawi Zubrowi rachunek
    > na 3.50 za uzycie bankomatu.

    Wlasnie o to mi chodzilo...
    Chociaz moze o bardziej... szczegolowa wersje... W niektorych branzach podlicza
    sie CALKOWITY koszt takiego dzialania. Np. w przypadku pobierania gotowki z
    bankomatu wystawcy karty: koszt dowiezienia, koszt ochrony, koszt uzytkowania,
    koszt powierzchni itd itp... A w przypadku pobierania z okienka...
    No ale zapewne nikt sie nie przyzna do tego...

    Maciek - IGI

    P.S. IMHO koszt pobrania pieniedzy z bankomatu jest jeszcze w naszych warunkach
    chyba drozszy niz koszt pobrania w okienku?