  • Data: 2004-11-29 14:50:28
    Temat: Re: Koszt przelewu zagranicznego
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@4...com>, l...@o...pl
    says...

    > Pewnie? Rozwiniesz troche temat? :-)

    Kelega pewnie mowi o EuroElixir'ze. System ten pozwoli na rozliczenia
    polskich bankow w Euro. Dodatkowo system ten pozwoli na przesylanie Euro
    w ramach Wspolnoty po kosztach przelewu krajowego (zapewne kosztach
    przelewu krajowego w Euro). Produkcyjne uruchomienie systemu zaplanowane
    jest na 8 marca 2005

    AP