  • Data: 2019-11-15 13:14:14
    Temat: Re: Kontrola
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 listopada 2019 08:35:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Nie rozumiem - sami sprawdzili BIK i wypelnili za Ciebie ?

    Najpierw wypełniłem i złożyłem jeden wniosek - co jest równoważne z pozwoleniem na
    sprawdzenie w BIK, ale dopiero po złożeniu wniosku - więc we wniosku mogłem wpisać 0
    w zobowiązania w innych bankach.

    Potem dla ciekawości wypełniałem kolejny wniosek - o kolejną KK - i już miałem tą
    wartość wpisaną - i nieedytowalną.

    > A przeterminuje ... kolejny wniosek, kolejne sprawdzenie :-)

    Pewnie tak - póki co wpisują mi we wniosku tą samą kwotę, ale już edytowalną.