    Subject: Re: "Konto za zero" PKO BP
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <tjglp2$mjn$1@gioia.aioe.org> <tjgqv0$19n2$1@gioia.aioe.org>
    <tjgrnd$1m0l$1@gioia.aioe.org> <tjk5ga$1ooi$1@gioia.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <635e69f1$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjn756$1ila$1@gioia.aioe.org>
    <635f675b$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjps7o$14at$1@gioia.aioe.org>
    <6360d07c$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <tjrav6$re9$1@gioia.aioe.org>
    <tjruka$58s$1$cef@news.chmurka.net> <tjtok4$doj$1@gioia.aioe.org>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 2 Nov 2022 14:02:35 +0100

> [...]
    > SKOKów z tamtych lat. Pierwsze moje konto w banku Spółdzielczym
    > to chyba konto otwarte w tym/bieżącym/2022 roku przez BOŚ, który
    > wspominać będę zdecydowanie ŹLE.

    >     > W dniu 30 paź 2022 o 13:11, cef pisze:
    >
    >     cef>> Ja miałem to konto od początku lat
    >     cef>> dziewięćdziesiątych - bo nie było
    >     cef>> wtedy specjalnie wyboru.
    >
    >     E> W Białymstoku był spory wybór, choć akurat PKO bp
    >     E> oferował bardzo korzystne warunki.
    >
    > 'Przełom dziesięcioleci' nie jest 'początkiem dziesięcioleci'.

    > Ja zaś sprawdziłem -- wiem, że był spory wybór.
    > Net potwierdza moje słowa, co raczyłeś wykazać. ;)

    01-historia-polskiej-bankowosci-cz-2

> [...]
    >
    >     > W dniu 30 paź 2022 o 13:11, cef pisze:
    >
    >     cef>> Ja miałem to konto od początku lat
    >     cef>> dziewięćdziesiątych - bo nie było
    >     cef>> wtedy specjalnie wyboru.
    >
    > Moim zdaniem 1993 r. to nadal początek tych lat -- i zarazem
    > początek kończenia mego bankozmianu tamtego okresu... *Może*
    > nawet początek bankowej kanibalizacji w Polsce... ;)
    >
    > Do wymienionej 10 *być może* trzeba dorzucić:
    > Deutsche Bank Polska; Invest Bank; Dominet Bank;
    > Fortis Bank; BRE Bank z podbankami; Bank Zachodni;
    > Wielkopolski Bank Kredytowy i wiele innych, w tym spółdzielcze...

    Zakładałem swoje pierwsze konto typu ROR w 1989 roku,
    a napisalem o poczatku lat dziewięćdziesiątych, bo niespecjalnie
    pamiętam jakoby dwa lata później było cokolwiek lepiej.
    Trudno mieć konta w 7 bankach jak na rynku były 4 wtedy.
    (podlinkowane jest kilka minut czytania - jak dla czytelnika
    tej grupy dość lekko przyswajalna treść - nie jest to doktorat
    z medycyny - więc jak nie potrafisz przeczytać, to musisz
    przyjmować na wiarę co piszę.)
    Obsługa ROR szersza ruszyła dopiero później,
    może i faktycznie gdzieś około 1993 było lepiej -
    nie będę się spierał czy to początek lat 90 czy nie.