  • 1. Data: 2003-01-27 09:56:32
    Temat: Konto walutowe - porownania?
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,
    czy szanowni grupowicze maja jakies doswiadczenia z kontawmi walutowymi (Euro)?
    Jaki bank i jego konto mozecie smialo polecic? Szukalem w internecie porownan,
    ale znajduje tylko porownania dotyczace kont zlotowych.

    Z gory dzieki

    Pozdrawiam
    Damian Kowal

  • 2. Data: 2003-01-27 19:02:19
    Temat: Re: Konto walutowe - porownania?
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    o super - ja też się przyłączam do prośby - tylko dodam że byłoby świetnie
    gdyby to było konto z dostępem przez internet

    Pozdroofka
    Kasia Skalska

  • 3. Data: 2003-01-27 20:17:06
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b13ve8$40a$1@news.tpi.pl, Kasia <k...@w...pl>:
    > o super - ja też się przyłączam do prośby - tylko dodam że byłoby
    > świetnie gdyby to było konto z dostępem przez internet

    multibank, Nordea; niebawem - mBank

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-27 21:48:22
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > Jaki bank i jego konto mozecie smialo polecic? Szukalem w internecie porownan,
    > ale znajduje tylko porownania dotyczace kont zlotowych.

    BZWBK - 0 zl /1,5% / net - tylko podglad
    MultiBank - 1 zl / 1,5% /net - lacznie z przelewami i przewalutowanie online
    KB - chyba 0 zl / nie pamietam / podglad na pewno
    Nordea - 0 zl - bez obrotu gotowkowego czyli nie mozna wplacic
    ani wyplacic waluty
    LGPetro - 0 zl / podglad pasywny = moze byc LGNet + waluty)
    INGBSK - pierwsze walutowe 0 zl, nastepne platne, net - na pewno podglad

    tyle z pamieci
    walutowe konta ma jeszcze Citi, Peako SA, PKO BP, Fortis, BPPBK itd.
    Chyba kazdy bank, ktory ma dostep do konta via net pozwala tez na
    podglad rachunkow walutowych ale tylko nieliczne na przelewy.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-01-27 22:02:17
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Wilczek wrote:

    > Nordea - 0 zl - bez obrotu gotowkowego czyli nie mozna wplacic
    > ani wyplacic waluty

    Wpłaty i wypłaty waluty na konto Nordea Waluta są bezpłatne. Minimalne
    saldo: 100 EUR lub równowartość w innej walucie.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-01-28 01:40:38
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Wpłaty i wypłaty waluty na konto Nordea Waluta są bezpłatne. Minimalne
    > saldo: 100 EUR lub równowartość w innej walucie.

    Owszem - wplaty i wyplaty ale _bezgotowkowe_ czyli albo przelew
    walutowy albo w zlotowkach i przewalutowywuja.

    Jakby mieli obsluge kasowa to juz dawno mialbym tam konto
    w koronach norweskich i moze (dla zabawy) w jenach :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2003-01-28 07:31:43
    Od: d...@p...onet.pl

    > multibank, Nordea; niebawem - mBank

    Wszystkim dzieki za info, teraz musze podzwonic lub pojezdzic....
    A co do mbanku, sam mam konto, wczoraj do nich dzwonilem, na moje pytanie o
    mozliwosc zalozenia konta walutowego powiedzieli, ze nie planuja takich uslug...
    Moze wiesz cos kiedy to zamierzaja odpalic???

    Pozdrawiam
    Damian

  • 8. Data: 2003-01-28 08:08:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:436f.0000002f.3e3631de@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <d...@p...onet.pl>:

> [...]
    > pytanie o mozliwosc zalozenia konta walutowego powiedzieli, ze nie
    > planuja takich uslug... Moze wiesz cos kiedy to zamierzaja odpalic???

    Złe źródlo informacji wybrałeś - mLinii wolno podawać tylko informacje
    pewne.
    Niedawno wprowadzili mPlany w walutach, od ok. połowy roku mają być konta
    walutowe do kompletu według.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-28 08:25:09
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Wilczek wrote:

> [...]
    >
    > Jakby mieli obsluge kasowa to juz dawno mialbym tam konto
    > w koronach norweskich i moze (dla zabawy) w jenach :-)))

    TOiP:
    " II Rozliczenia w obrocie krajowym:
    1.Operacje gotówkowe - złotówkowe i w walucie:
    1.Wpłaty: w walucie : na rachunek prowadzony w Nordea BP SA - bez
    opłat
    2.Wypłaty: z rachunku Nordea Waluta - bez opłat"

    Czytałeś TOiP innego banku :D ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-01-28 08:26:45
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Robert wrote:

    > Złe źródlo informacji wybrałeś - mLinii wolno podawać tylko informacje
    > pewne.
    > Niedawno wprowadzili mPlany w walutach, od ok. połowy roku mają być
    > konta walutowe do kompletu według.

    Wczoraj zapytałam na mczacie. Odpowiedź: w III kwartale.

    Pozdrowienia,
    Glenn