  • 1. Data: 2009-12-09 16:30:17
    Temat: Konto walutowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam ja prywatne konto walutowe, a nawet dwa w PKO BP.
    Majatku tam nie ma, zysk z tego zaden, ale tez jesc nie wolalo, to
    sobie lezalo.
    Raz na rok bank przysylal list ze sobie tego dolara pobral za
    prowadzenie, a niech mu tam.

    Ale ostatnio wyciagi przychodza co miesiac, wraz z oplata, to
    wychodzi na to ze trzeba sie przeniesc do skarpety.

    Ktos wie skad taka polityka czy o co tu chodzi ? W dobie kryzysu i
    w swej zachlannosci postanowi siegnac do rezerw [rezerw
    zyskownosci, nie walutowych :-)], czy z jakis powodow sie
    utrzymywanie takich kont bankowi nie oplaca ?

    Przed laty podobna akcje zrobil PKO SA - tez podniosl ceny i
    zniechecil drobnych klientow.
    O co tu chodzi ?

    J.

  • 2. Data: 2009-12-09 22:09:22
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie oplaca ?
    >
    > Przed laty podobna akcje zrobil PKO SA - tez podniosl ceny i zniechecil

    Ten bank nie ma monopolu na rachunki bankowe, jezeli cenisz sobie wygode i
    niskie koszty takiego rachunku to juz dawno trzeba bylo wybrac oferte innego
    banku (jest ich sporo), ktore prowadza konta walutowe za darmo. Jak jestes
    tak mocno przywiazany do PKOBP to otworz rachunek oszczednosciowy, ktory
    jest darmowy. Wiekszosc czytelnikow tej grupy omija ten bank ze wzgledu na
    wysokie oplaty, tandetna obsluge, czyli wieczne kolejki, itd.

  • 3. Data: 2009-12-10 09:12:01
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hfp76m$1v56$1@news2.ipartners.pl

    > Wiekszosc czytelnikow tej grupy omija ten bank ze wzgledu na
    > wysokie oplaty, tandetna obsluge, czyli wieczne kolejki, itd.

    i ścisłe związki z największą zarazą (polską dżumą!) tego kraju tj.
    politykami.

  • 4. Data: 2009-12-10 12:25:02
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Ciekawą opcją było podpięcie waluty do karty charge.

    -----

  • 5. Data: 2009-12-10 19:24:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > wygode i niskie koszty takiego rachunku to juz dawno trzeba bylo
    > wybrac oferte innego banku (jest ich sporo), ktore prowadza konta

    Ale do niedawna mi odpowiadalo - koszt niski, kolejki mnie nie
    obchodzily, ot, lezalo sobie ..

    A ciekawi mnie czemu bank chce stracic klienta ..

    J.

  • 6. Data: 2009-12-10 19:35:41
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "J.F." news:hfrhu4$fj0$1@news.onet.pl

    > A ciekawi mnie czemu bank chce stracic klienta ..

    Bo to PKO BP, w którym panuje podejście do klienta rodem z poprzedniej
    epoki. Znając życie pewnie obudzą się jak seniorzy, którzy stanowią pokaźną
    grupę ich klientów zaczną się żegnać z ziemskim żywotem.