    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto walutowe
    Date: Wed, 9 Dec 2009 23:09:22 +0100

    news:hfojap$5s2$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > mam ja prywatne konto walutowe, a nawet dwa w PKO BP.
    > Majatku tam nie ma, zysk z tego zaden, ale tez jesc nie wolalo, to sobie
    > lezalo.
    > Raz na rok bank przysylal list ze sobie tego dolara pobral za prowadzenie,
    > a niech mu tam.
    >
    > Ale ostatnio wyciagi przychodza co miesiac, wraz z oplata, to wychodzi na
    > to ze trzeba sie przeniesc do skarpety.
    >
    > Ktos wie skad taka polityka czy o co tu chodzi ? W dobie kryzysu i w swej
    > zachlannosci postanowi siegnac do rezerw [rezerw zyskownosci, nie
> [...]

    Ten bank nie ma monopolu na rachunki bankowe, jezeli cenisz sobie wygode i
    niskie koszty takiego rachunku to juz dawno trzeba bylo wybrac oferte innego
    banku (jest ich sporo), ktore prowadza konta walutowe za darmo. Jak jestes
    tak mocno przywiazany do PKOBP to otworz rachunek oszczednosciowy, ktory
    jest darmowy. Wiekszosc czytelnikow tej grupy omija ten bank ze wzgledu na
    wysokie oplaty, tandetna obsluge, czyli wieczne kolejki, itd.