  • 1. Data: 2006-12-03 12:34:00
    Temat: Konto w USD w Pekao SA a eMax USD w mBanku
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Witajcie,

    Od lat pokutuje sobie konto w USD w banku z zubrem, leza na nim jakies
    dolary, nie mam pojecia nawet jaki to ma procent, i jakie oplaty
    manipulacyjne pobieraja - bo i nie ja to zakladalem. Tak czy siak, skoro
    mBank otworzyl konta walutowe, chcialbym pieniadze stamtad przeniesc do
    mBanku. W jaki sposob najlepiej sie za to zabrac? Przelew walutowy
    rozliczany w USD na konto w USD w mBanku, czy moze raczej wyplacic te
    dolary i jakos je wplacic? Boje sie, ze za przelew Pekao pobierze jakas
    niebotyczna oplate.

    Z gory dzieki za wskazowki,
    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 2. Data: 2006-12-03 12:42:28
    Temat: Re: Konto w USD w Pekao SA a eMax USD w mBanku
    Od: Galaktyczny Edek <k...@t...gmail.com>

    Dnia Sun, 03 Dec 2006 13:34:00 +0100, Mateusz Papiernik napisał(a):

> [...]
    > rozliczany w USD na konto w USD w mBanku, czy moze raczej wyplacic te
    > dolary i jakos je wplacic? Boje sie, ze za przelew Pekao pobierze jakas

    Czy niebotyczna to nie wiem, ale na pewno bedzie to koszt taki jak przelewu
    za granice wiec spory, ponadto bedzie trwac 4-5 dni (ma to chyba mniejsze
    znaczenie). Z tego co chyba czytalem na forum mBanku niedlugo (tylko nie
    wiem co to oznacza..., no i zdaje sie ze pisal to mRadny a nie pracownik
    banku) wplatomaty maja akceptowac euro i dolary, wiec da sie je w ten
    sposob bezprowizyjnie wplacic. Schody moga rozpoczac sie przy operacji
    odwrotnej, bo w gre wchodzi jedynie przelew lub przewalutowanie.

  • 3. Data: 2006-12-03 14:51:43
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Galaktyczny Edek napisał(a):
    > banku) wplatomaty maja akceptowac euro i dolary, wiec da sie je w ten
    > sposob bezprowizyjnie wplacic. Schody moga rozpoczac sie przy operacji
    > odwrotnej, bo w gre wchodzi jedynie przelew lub przewalutowanie.

    O, to w takim razie musze zadzwonic do Pekao i zmusic ich do dokladnego
    wykalkulowania mi ceny przelewu oraz ceny wyplaty tego w walucie.
    Zobaczymy, co sie bedzie badziej oplacalo :) Nie spieszy mi sie z ta
    operacja, wiec na wplatomaty w $$$ moge poczekac. Dzieki!

  • 4. Data: 2006-12-03 19:02:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zobaczymy, co sie bedzie badziej oplacalo :) Nie spieszy mi sie z ta
    > operacja, wiec na wplatomaty w $$$ moge poczekac. Dzieki!

    Wpłatomaty walutowe, to jak na razie wyłącznie pobożne życzenia,
    vel czysta spekulacja, nikt z mB nawet nie składał obietnic, że kiedyś będą.
    Mam nadzieję, że zdajesz sobie też sprawę z tego,
    że waluty z mBanku w gotówce nie wyciągniesz?

  • 5. Data: 2006-12-05 17:35:22
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    S.T. napisał(a):
    > Wpłatomaty walutowe, to jak na razie wyłącznie pobożne życzenia,
    > vel czysta spekulacja, nikt z mB nawet nie składał obietnic, że kiedyś będą.

    We'll see.

    > Mam nadzieję, że zdajesz sobie też sprawę z tego,
    > że waluty z mBanku w gotówce nie wyciągniesz?

    Tak, oczywiscie.