    From: "paulus" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Niemczech bez ruszania tyłka z Polski
    Date: Thu, 30 Jan 2003 10:57:42 +0100

    O drodze przekazu ostatecznie decyduje pracownik dep zagranicznego w banku. I
    jesli nie sprawdzi ze VUW jest korespondentem to moze wyslac przez np. Commerza
    czy innego korespondenta i zaplacisz prowizje. Zycze powodzenia bo sposob w
    jaki czasami sa wyslane przez owych pracownikow pieniadze powoduje zjezenie sie
    wlosow na glowie. Wystarczy zobaczyc potem kopie komunikatu SWIFT.
    Zwykle banki nie pobieraja oplat od przyjecia kasy od swojego klienta tylko za
    posrednictwo. Wiec lepiej jednak zdecydowac sie na zaznaczenie na przekazie
    opcji dzielenia kosztow niz pokrywac calosc (BEN/OUR)- bo wtedy jednak okaze
    sie ze koszty powstaly skads.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl