    From: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w Niemczech bez ruszania tyłka z Polski
    Date: Thu, 30 Jan 2003 10:16:19 +0100

    Użytkownik "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1apmi$e3o$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    Ja za to wyczytalem co innego, a noz widelec....w koncu ambasada to
    ambasada. Tez tozsamosc potwierdza

    Cytat:

    Kann ich auch ein Konto oder Depot eröffnen, wenn ich im Ausland
    wohne?
    "Czy moge otworzyc konto ROR czy depozytowe, jesli mieszkam za granica
    ?"

    Nein, da wir zu Ihrer Identifikation auf das PostIdent -Verfahren der
    Deutschen Post AG zurückgreifen. Dazu müssen Sie ihren Reisepass oder
    Personalausweis in einer Filiale der Deutschen Post AG vorlegen, was
    logischerweise nur in Deutschland möglich ist.

    "Nie, gdyz do otwarcia rachunku stoswana jest procedura identyfikacji przez
    poczte niemiecka. W celu nalezy przedlozyc swoj paszport lub tez dowod
    osobisty w jednej z filli Deutsche Post, co logicznie rozumujac, mozliwe
    jest tylko i wylacznie w Niemczech"

    Pozdrawiam

    RaFaL

    begin 666 leer.gif